17 lip 2015

Hity White Choco Delight

Hity zawsze kojarzyły mi się ze zwykłymi dwoma okrągłymi herbatnikami, pomiędzy którymi znajdował się słodki, kakaowy krem. Lubiłam je maczać w herbacie i zajadać. Ostatnio jednak wyszły pewne nowe wariacje na temat owych ciastek, dlatego postanowiłam je zakupić, aby przetestować kilka nowych smaków.
Na pierwszy test załapały się hity white choco delight. Czyli dwa kakaowe herbatniki, tudzież ciastka pomiędzy którymi umieszczony został biały krem z białą czekoladą i borówkami.
W zapachu są one jak delikatnie maślane, lekko kakaowe herbatniki. Ich smak opisałabym jako lekko słodki, mocno kakaowy, nawet lekko czekoladowy. Wyczułam w nim również goryczkę, którą wytwarza kakao.
Razem z kremem nasz "Hit" albo Kit smakuje jak tanie herbatniki z słodkim, sztucznym nadzieniem zrobionym z margaryny i cukru. Okropność! Znalazłam w nim małe kawałeczki białej czekolady oraz mikroskopijne kropeczki borówek, aczkolwiek podczas konsumpcji ich w ogóle nie czułam.

Owa kompozycja jest nudna i nie przypadła mi do gustu. Zapowiadała się dość wyszukanie i wykwintnie. Herbatniki-markizy kakaowe z kremem z białą czekoladą i borówkami - czyż to nie brzmi zachęcająco? Niestety pozory mylą. Smakują tanim badziewiem, na dodatek strasznie się kruszą, a w opakowaniu jest ich bardzo dużo przez co męczą albo nasze kubki smakowe, albo kubki smakowe naszych gości - proszę, częstuj się to herbatniki z "pysznym" kremem z białą czekoladą i borówkami - ej! częstujesz mnie nimi już od miesiąca!

Ocena: 0/6
Czy kupię ponownie?: tego smaku nigdy!

17 komentarzy:

  1. a myślałam o nich na cheat, ale jednak nie. Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej kupić sobie tabliczkę dobrej czekolady, albo pudełko lodów :D

      Usuń
  2. I teraz chce mi się płakać! Kuuurde, a kupiłam je dosłownie tydzień temu! :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oczywiście, a recenzja WYBITNIE się pod tym podpisuje ;)

      Usuń
  4. Szkoda, że takie kiepskie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba bym wyskrobywała krem z każdego herbatnika! :) Uwielbiam takie chrupacze :) Szkoda, że krem nie wyszedł.
    W ogóle - klasyk jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda zwłaszcza dla mnie - fanki białej czekolady. :< Z dodatkiem takiego dosyć nietypowego w słodyczach owocu to mogło być naprawdę ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za markizami, więc ten smak tym bardziej mnie nie kusi. i dobrze, skoro tak kiepsko wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadłam je i także mnie nie zachwyciły - w ogóle za hitami nie przepadam a jak już mam jeść to wolę jakieś z białym wnętrzem (waniliowe albo kokosowe).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Waniliowych ani kokosowych nigdy nie jadłam ;)

      Usuń
  9. Brzmi tak ciekawie, a tu takie rozczarowanie :( Szkoda, bardzo szkoda..

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedne z moich ulubionych Hitów dostępnych obecnie na rynku ;)
    http://livingonmyown.pl/2015/02/25/bahlsen-hit-white-choco-delight/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobre ale bez szału. Klasyk najlepszy choć i tak osobiście wielkimi fankami hitów nie jesteśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam wszelkiego rodzaju ciastka, ale te hity (markizy) to moja trauma z dzieciństwa :) (taa, jak bym teraz była dorosła :))

    OdpowiedzUsuń
  13. obie paczki to i drugie o smaku które nawet nie pamiętam xDD mam w zapasie i czekają na próbę :) Średnio za nimi przepadam, ale wiem, że Olga bardzo lubi więc się skusiłam ^^ Wolę te hity ciasteczka małe z karmelem, są pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń