19 lip 2015

Müller Riso Chocolate Vanilia


Dzisiaj przejdę do recenzji czekoladowego deseru mleczno-ryżowego z sosem o smaku waniliowym. Na wieczku tak jak w poprzednio recenzowanym wariancie kokosowym widnieje sprecyzowany smak naszego ryżu. Czyli kwiat wanilii razem z jej dwiema laskami oraz łyżeczka z gęstym czekoladowym ryżem polanym żółtym sosem.
A co otrzymujemy? Pachnącą zimnym, słodkim kakaem paćkę z mikro drobinkami ryżu. Niestety sosu też lupą trzeba w nim szukać. Ten wariant zawiera go wyjątkowo mało, a tak właściwie to wcale.

Owy ryż smakuje po prostu zimnym, słodkim kakaem zrobionym na mleku (tylko mi nie piszcie, że nigdy takiego nie piliście), jest bardziej miękki niż inne mullerowe ryże. Jest może minimalnie bardziej gorzkawy, ale nadal słodki. Wraz z jedzeniem wyczuwamy tutaj czekoladową nutkę. Smakuje jak 45-50% czekolada. Pomimo, że mamy tu do czynienia z (!) wanilią w proszku i aromatem - ja tych składników nie wyczuwam.

Kompozycja ta jest dość smaczna i przypomina mi zimne kakao z dzieciństwa, które bardzo lubiłam. Zdecydowanie na minus oceniłabym niesamowicie znikomą ilość ryżu, a może to miał być budyń?, oraz totalny brak sosu waniliowego, albo chociaż aromatu.

Ocena: 4/6
Czy kupię ponownie?: musiałabym się zastanowić

11 komentarzy:

  1. Hmmm.. to ja już wolę zwykłe domowe kakao. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadłam, jadłam! :) Mnie bardzo smakowało, ale kokos to po prostu fenomen <3
    Nominowałam Cię do LBA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha napisałam to samo co Natka, ale musiałam skasować bo byłby spam xDD eee... no to... miałam okazję jeść wszystkie smaki, lubię te gluty :D

      Usuń
  3. O ile wariant z kokosowym sosem był do zjedzenia, nawet pomimo wiórków, o tyle z waniliowym jest paskudny. No dobra, przesadzam, średni z tendencją do ciągnięcia w dół. Sam ryż i czekolada ok, ale wanilia - okropność.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak już miałabym jeść Riso to waniliowe lub karmelowe :) To mi się średnio podoba wizualnie, bo kupnych czekoladowych deserów i jogurtów nigdy nie lubiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeciętniak :/ Są o wiele smaczniejsze rzeczy na tym świecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat ten smak nie ciekawi nas tak bardzo ale tego kokosowego będziemy dzielnie wyszukiwać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wygląda to ciekawie :-P.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy tych ryżów nie jadłam - ale może to i lepiej :)
    Kakao lubię.. Ale czułabym się oszukana, że nie ma tu reszty dodatków :/

    OdpowiedzUsuń