18 lip 2015

QuestBar Chocolate Chip Cookie Dough

Dzisiaj przychodzę z recenzją QuestBara o smaku Chocolate Chip Cookie Dough, czyli o smaku ciasta na ciasteczka. Brzmi pysznie prawda?
Od razu przejdźmy do sedna, baton pachnie gorzką czekoladą, albo nie! ciastem z gorzką czekoladą. Jego konsystencja jest taka jak w każdym Queście czyli wiórkowa, zbita, lekko "ciągnie się" podczas jedzenia.
W smaku jest przepyszny, słodziutki (słodszy niż inne Questy). Przypomina mi wilgotnego placka, z kawałkami gorzkiej czekolady, która równoważy jego smak i nadaje mu charakter.
Po upieczeniu do nosa dochodzi oszałamiający zapach czekoladowego ciasta. Konsystencja robi się zbito-piankowa, miękka, delikatna. Jest jeszcze słodszy, jeszcze pyszniejszy i jeszcze bardziej zajebisty.

Ten smak jest jednym z moich faworytów. Jest wspaniały zarówno przed jak i po upieczeniu! Tu nie ma sensu nic dodawać - ideał.

Ocena Quest'a przed upieczeniem: 6/6!
Ocena Quest'a po upieczeniem: 6/6!
Czy kupię ponownie?: tak

14 komentarzy:

  1. Wygląd, recenzja, wyobrażalny smak i zapach... ech :( Prześlij mi kawałek mailem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeglądam zdjęcia tych batonów i nie mogę się przestać zachwycać. Szkoda tylko, że taki problem z ich dostępnością... Cena też nie zachwyca ale płacimy tu za markę i naprawdę dobre składniki więc to nic dziwnego. Jeżeli tylko znajdę je w moim Szczecinie to chyba wykupię pół sklepu. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba zaraz się zaślinię! Szkoda, że miałam okazję jeść tylko 1 smak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam na przyszłość ten i Apple Pie (który niedługo się pojawi!)

      Usuń
  4. Jadłam jednego.. I chyba będzie czas sięgnąć po kolejne ! :) To było pyszne! W tym wydaniu.. To musi być niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że kolejna osoba je sprawdza. Mnie zawiodły (totalnie!) babeczki z masłem orzechowym... więc jeśli je też masz w planach, z chęcią poznam inną opinię :)

    Dla mnie ideałem jest Cookies&Cream. Nie ma, nie ma lepszego batonika proteinowego, a nawet z 90% słodyczy, lepszego od niego :)

    Nie testowałem jeszcze, ale czytałem już u Ciebie, cynamonowego zawijasa. Sam bym go nie piekł, podgrzewał, bo uwielbiam w QB tę żujkę. Tak czy siak... nie wierzę by zdetronizował C&C.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wariant Cookies&Cream mam w szafce i dzielnie czeka na swoją kolej. Zobaczymy czy mi posmakuje. ;D
      Po upieczeniu też się tak "kleją" :)

      Usuń
  6. Ok w takim razie już zapisujemy sobie, żeby tego smaku spróbować jako pierwszego no i koniecznie go podpiec :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, szkoda, że nie mam tej wersji, wygląda smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie jadłam żadnego, ale przyznam, że mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie powiem, smak ciasta z ciemną czekoladą jest bardzo zachęcający :D

    OdpowiedzUsuń
  10. nie jadłam ani jednego.... wstyd i hańba :D Ale niestety nie mogę sobie na nie pozwolić, dobrze, że są recenzje ^^

    OdpowiedzUsuń