14 lip 2015

QuestBar CinnamonRoll

Dzisiaj przejdę do recenzji QuestBara o smaku Cinnamon Roll. Na wstępie dodam iż bułeczki Cinnamon Roll można zakupić w kawiarni Cinnabon. Z tego co wiem jest ich kilka w Polsce. A ich wyrobów nigdy nie próbowałam, ale na sam widok aż ślinka cieknie. Gdybym miała okazję to z wielką chęcią spałaszowałabym ich super kaloryczną bułę.
Na opakowaniu naszego batona widnieje przepyszna cynamonowa, zawijana bułeczka polana słodziutkim lukrem - pycha! Kompozycja jest zachowana w ładnych, stonowanych kolorach. Po odpakowaniu moim oczom ukazała się twarda, zbita bryła o kolorze lekko brązowym. W konsystencji była wiórkowa i twarda, a pachniała czymś niezidentyfikowanym. Mój tato porównał zapach owego Questa do pierniczków, które pamięta z dzieciństwa. Dla mnie był dziwny, lekko sztuczny i cynamonowy, aczkolwiek wciąż nie wiem co mi przypomina.
Smak tego batona porównałabym do delikatnego, subtelnie słodkiego ciastka, oprószonego cynamonem.
Po spróbowaniu jak zwykle resztę zapiekłam i ze szczerością muszę przyznać iż ten wariant lepszy jest "na zimno". Aczkolwiek sprawdzę to jeszcze, bo swojego Questa "lekko" przyjarałam.

QuestBar CinnamonRoll ku mojemu zdziwieniu jest smaczniejszy przed upieczeniem, a nie jak np. ten wariant po upieczeniu. Jest przyjemnie słodki i lekko cynamonowy. Brakuje w nim efektu "wow", dlatego dostaje ode mnie ocenę 5/6. Aczkolwiek i tak z wielką chęcią kupię go ponownie i wam też polecam!

Ocena Quest'a przed upieczeniem: 5/6
Ocena Quest'a po upieczeniu: 3/6 (będzie poprawka w przyszłości)
Czy kupię ponownie?: tak

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam Questy, ale ten nie jest moim faworytem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No w końcu znalazłam Twojego bloga! :D Zazdroszczę, ja jadłam tylko 1 smak :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj w sklepach dla kulturystów :)

      Usuń
  3. Każdego bym spróbowała, nawet miętowo-malinowego z wiórkami. No ale nic... nadejdzie jeszcze taki dzień... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miętowo-malinowy z wiórkami hardkor jak dla mnie ;D

      Usuń
  4. Bardzo lubię ciasteczka/batoniki cynamonowe i chętnie spróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł z zapiekaniem batoników :)
    Ale wygląda bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak z cynamonem to musi być pyszne :D Jako miłośniczki własnie cynamonu czujemy się zobowiązane spróbować tego batona :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie wolałabym posmakować oryginalnego cinnaminrolls'a. Tym bardziej, że z obu dostępnością trudno i cena nie najniższa... a wybór dla mnie prosty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurde już nie wiem co o nich myśleć... niektórzy zachwalają inni plują na nie... oszaleję xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo każdy jest inny i trzeba słuchać siebie :*

      Usuń