17 sie 2015

Lody Oreo w kubeczku



Dzisiaj przychodzę z recenzją lodów z dodatkiem ciasteczek oreo, dostępnych w plastikowym kubeczku.
Smak samych lodów jest delikatny, mocno śmietankowy i tłusty. Są bardzo kremowe i nie można im zarzucić nadmiaru słodyczy, która uwalnia się w stopniowo podczas jedzenia. Lody nie są przesłodzone. Pierwsze skrzypce gra tutaj posmak tłustawej śmietanki, natomiast słodycz gdzieś się gubi.
Kawałki słynnych markiz są hojnie poumieszczane w lodowej masie. Są gorzkie - jak typowe oreo - lecz ich posmak zostaje przytłumiony przez masę lodową. Jak dla mnie jest to duży plus, gdyż nie przepadam za kakaowymi markizami. Okruchy te mają szeroką gamę smakową – począwszy od gorzkich, kakaowych ciastek, czasem wręcz słonych (!) do lekko słodkich, zapewne za sprawką białego oreowego kremu.

Lubię tę lodową kompozycję i gdy miewam zachciankę na oreowe, lodowe szaleństwo to właśnie po nie sięgam. Lodów jest sporo, są nieprzesłodzone i smaczne. Mogłyby być odrobinę bardziej słodsze, albo polane np. sosem czekoladowym. Aczkolwiek nie znajduję w nich dużej ilości minusów. Dobry produkt.

Ocena: 4.5/6
Czy kupię ponownie?: tak

21 komentarzy:

  1. Nigdy nie jadłam.. Żadnego z tej cudnej serii. I czuję że wiele mnie niestety mija :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czas to zmienić! Polecam wersję Daim :)

      Usuń
  2. Z tej serii w końcu udało mi się spróbować Daima, tego jeszcze, ale widzę, że powinnam bo jest co ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daim jest moim zdaniem najlepszy :* :)

      Usuń
  3. "Lodów z dodatkiem ciasteczek oreo" piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip, cofnij, "ciasteczek z dodatkiem lodów" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee nie, u mnie je było ich aż tak dużo :P

      Usuń
  4. Ciastka z lodem jednak mi to odpowiada, bo za samymi śmietankowymi nie przepadam, a ciastka z kolei kocham. :-) Daim znacznie lepszy aczkolwiek te też mi smakowały. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo, piąteczka! Zgadzam się z Tobą w stu procentach - też uważam, że daim z tej serii jest najlepszy i wolę lody z ciastkami :)

      Usuń
  5. Bardzo nam smakowała ta wersja choć Daim lepszy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Daim najlepszy z tej serii kubeczkowej. Mi nie smakował, chociaż uwielbiam Oreo, ten na patyku jest lepszy. Ale zbieram się na drugie podejście, jeżeli najdzie mnie ochota. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tego na patyku, ale nie mogę się zebrać na recenzję. Nie przepadam za tym typem lodów ;P

      Usuń
  7. Dla mnie te lody to fenomen :D Żadna inna kubeczkowa wersja (z tych małych) mi tak bardzo smakowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również planuję ich ponowny zakup. Chociaż najpierw przetestuję też dwie pozostałe wersje smakowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 4.5 to ponad przeciętna, ale jeszcze nie wzorowa. Kurde. Może kiedyś, rodem ze szkoły na koneic roku się ocena podciągnie? ;)

    Zaślepieni w "wszystko co z Oreo" mają kiepsko. Dlatego może to i lepiej, że "nie mogę" opisywać taki rzeczy. Faworyzowałbym te czarnule ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej się nie poprawi, ale będzie tu jeszcze recenzja jednych lodów z oreo, które podbiły moje serducho :)

      Usuń
  10. Dużo Oreo i chyba przez to tak cholernie kaloryczne - aż najbardziej z całej gamy.
    I tak wolę wersję w rożku.
    Ale zdanie mamy tym razem podobne.

    OdpowiedzUsuń
  11. z tej serii jadlam tylko kawowe :D z leku przed przeslodzeniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja kakaowych nie. Gdy je otworzyłam i próbowałam z góry tych ziarenek kawy to podziękowałam i oddałam lody mojej rodzince. Za mało słodyczy jak dla mnie :D

      Usuń
  12. jedne z moich ulubionych :) Ale Daim na piedestale... na testy teraz czeka rożek ^^

    OdpowiedzUsuń