5 sie 2015

QuestBar Cookies & Cream

Jak na razie ostatnim Questem którego posiadałam w swoich zacnych zapasach był wariant Cookies & Cream czyli ciasteczko z kremem w środku. Coś pomiędzy oreo, a markizą. Jak wypadł ten batonik? Po otworzeniu opakowania poczułam chemiczny zapach, typowy dla questów. Dominował w nim jednak aromat ciastka z alkoholem.
Jego konsystencja jest gniotkowata , wiórkowa i żujkowa (pewne słowa zawarte w tym zdaniu najprawdopodobniej nie istnieją). Fajnie sprawdzają się tu ciasteczka które dodają chrupkości.
Baton smakuje bardzo słodko, czuć w nim słodzik, który dominuje bardziej niż w jego innych smakowych odpowiednikach. Ciastka są lekko gorzkawe, czasami wydają się wręcz słone. Natomiast „krem” jest twardy, zbity i słodki – prawie jak ten z oreo!
Wszystko jest dobrze skomponowane i smaki się uzupełniają. Jest naprawdę bardzo pyszny.
Po upieczeni baton przybrał konsystencję miękkiej bryły z chrupiącymi ciasteczkami,  pachniał jak drożdżówka z serem, a smakował wybornie.

Quest bar cookies & cream to moim zdaniem najsłodszy wariant smakowy questów jaki próbowałam.  Jest to mój kolejny faworyt zaraz po wariancie Apple Pie o którym możecie poczytać TU. Jego smak wspaniale komponuje się z gorzkawymi ciasteczkami, aczkolwiek jest lekko przesłodzony.

Ocena: 6/6!
Czy kupię ponownie?: tak

13 komentarzy:

  1. Questów nigdy nie jadłam, ten wygląda ciekawie, tylko ta cena ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, raz na jakiś czas można sobie pozwolić :)

      Usuń
  2. W temacie Questów nadal mogę napisać tylko: nie jadłam oraz chcę bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach.. Spróbowałabym. Ten i wiele innych smaków!
    Próbowałam i recenzowałam Apple Pie.. O szał! Chcę więcej! :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteśmy w nim zakochane, choć tylko póki co możemy podziwiać go na zdjęciu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie jadłam, a ogromnie marzę aby ich spróbować. ZWŁASZCZA tego wariantu, bo słyszałam, że jest najlepszy. Dlatego zazdroszczę Ci bardzo bardzo bardzo! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam szukać swojego poprzedniego wpisu o tymże smaku? :P Jest petardą. Istną petardą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. to musi być MEGA! Kocham wszystko z dodatkami ciastek wręcz przepadam :> Wiem, że się powtarzam ale taka smutna prawda... i aż ciekawość mnie skręca jak widzę to cudo za 6 pkt...

    OdpowiedzUsuń
  8. Questy to, według mnie, jeden z najgenialniejszych produktów na świecie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham! To jeden z moich ulubionych smaków ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nigdy nie próbowałam żadnego Questa, ale mam ochotę na wszyystkei :D

    OdpowiedzUsuń