3 wrz 2015

Milka, Sweet Winter

Witam, moi drodzy. Ostatnio mam małe problemy z moim dostawcą internetowym (z komputerem już rozwiązałam). Dlatego mam nadzieję, że moja nie obecność tutaj zostanie usprawiedliwiona. W tym miesiącu mogą być jeszcze podobne problemy, ale w październiku wszystko powinno być już okej.
Kiedyś na zakupach w makro natknęłam się na… milkę z edycji zimowej. Niestety zawsze zarzekałam się, że w końcu jej spróbuję ale na mówieniu się skończyło. Później zupełnie znikła ze sklepów. Więc gdy zobaczyłam ją leżącą samotną na półeczce w makro postanowiłam od razu kupić.
Po odpakowaniu z prze-cudownego opakowania zabrałam się za testowanie.
Na pierwszy ogień poszedł zapach – mleczny, kakaowy, słodki, czyli typowo milkowy. Później nadeszła próba smaku, którą podzieliłam na dwie choinki kostki: jasną i ciemną.
Ciemna po wsadzeniu do ust zaczęła powoli się rozpuszczać. Była przyjemnie słodka, mocno mleczna. Czuć w niej również było kakao. Bardzo mi smakowała.
Jasna wydawała mi się bardziej mleczna od poprzedniczki, dużo słodsza, wręcz przesłodzona i taka... kinderkowa. Była gorsza od wersji ciemnej, ale nadal smaczna.

Nie żałuję tego zakupu. Czekolada okazała się przepyszna. Raz atakowała mnie ogromna słodycz, gdy sięgałam po jasną kostkę. Lecz po chwili równoważyła ją ciemna. Wszystko świetnie się uzupełniało. Polecam!

Ocena: 6/6!
Czy kupię ponownie?: tak

22 komentarze:

  1. Śliczny jest ten podział na choineczki, na serio :) Takie to urocze :)

    Myślę, że będą tu na Ciebie czekać. Z resztą ja też.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba było poczekać jeszcze trzy miesiące, wstrzeliłabyś się w kolejną zimę, haha. Ja mieszanych czekolad nie lubię, więc nie kupię, mimo iż to Milka. Już prędzej łaciatą, ale to też z braku laku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam czekać :D Zobaczyłam, że jest internet do od razu dodałam pierwszy post z kolejki :D

      Usuń
  3. Kupiłam, zjadłam parę kostek, znudziłam się absolutnie i oddałam współlokatorce. Liczyłam na coś fajnego, a poza kształtem to niestety zwykła mleczna czekolada z niewielkim dodatkiem białej. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo to jest taka zwykła czekolada :D Ale mnie właśnie w tej swojej magicznej prostocie oczarowała *.*

      Usuń
  4. Ale się zimowo zrobiło :D Nie jadłyśmy jej ale w tym roku mamy w planach ją zakupić bo te choineczki bardzo nam się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... wczoraj było u mnie ponad 35 stopni, a dzisiaj już 20!
      Polecam gorrrąco! :*

      Usuń
  5. Choineczki są urocze, ale nie lubię takich mieszanych, albo mleczna, albo biała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi coś innego, ważne że masz swoje zdanie :* :)

      Usuń
  6. Już myślałam, że trafiłam na jakiś stary wpis, skoro choinki w nim królują :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra jest, nie wiedziałam ,że jest taka wersja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam jeszcze taką tabliczkę...w zajce z resztą też :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No to może i ja się skuszę! 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. hahaha czuję święta :D No aż się zdziwiłam ostatnio, że u mnie w Aldi nie ma jeszcze mikołajów z czekolady :) A milka bardzo dobra choć za milkowa dla mnie jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "za milkowa" - cóż to za stwierdzenie, haha :D
      Ja też jeszcze na produkty świąteczne poza tą milką się nie natknęłam :)

      Usuń
    2. za milkowa- za mleczna, słodka, za muląco smaczna :D

      Usuń
  11. Zawiało zimą, brrr :D. Milka zupełnie nie dla mnie, ale uroku tym kostkom nie można odmówić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam, a jadłaś wersję z króliczkami?

    OdpowiedzUsuń