28 wrz 2015

Milka Toffe Wholenut

Zacznę może od faktu, iż owej milki nigdy bym nie spróbowała gdyby nie koleżanka mojej mamy, która przekazała nam ją w prezencie. Po pewnym czasie, gdy minęła fala upałów, a ja miałam słodkiego głoda zabrałam się za jej testowanie. Zaczęłam od zapachu; bardzo słodkiego i lekko karmelowego. Był on prze-cudowny!
Łatwo, bez trzasku odłamałam dwa paski i wgryzłam się w warstwę bardzo słodkiej (ale nieprzesłodzonej!), przyjemnie tłustawej czekolady. Czuć w niej było mleczność i delikatny posmak kakao.

W środku znajdował się drobinkowy, lekko mleczny krem z dużą ilością mocno wyczuwalnej słodyczy i karmelowości. Dosłowny ideał!
Podczas zachwycania się nad strukturą i słodyczą owej tabliczki trafiłam na mega słodki, ciągnący się karmel i gorzkawego orzecha laskowego który idealnie przełamywał jego słodycz.

Bardzo się cieszę, że mogłam spróbować tej jakże wspaniałej milkowej czekolady. Mówi się, że nic nie dzieje się bez przypadku, więc ta milka jakby spadła mi z nieba. Kupię ją jeszcze nie raz i nie dwa raz, gdyż stała się ona z jedną z moich najbardziej lubianych czekolad. Jest fenomenalna! Zdecydowanie polecam ją miłośnikom słodkich rzeczy.

Ocena:
6/6!
Czy kupię ponownie?: jak wyżej

I tym miłym akcentem kończę posta i jadę na wycieczkę! ;*

29 komentarzy:

  1. Najlepsza czekolada ever! Uwielbiam ją za wszystko, mleczną czekoladę, pyszny kremy, delikatnie ciągnący się karmel, no i orzech, chrupiący i idealnie się wpasowujący. To połączenie tych smaków, które lubię najbardziej, do tego miękka struktura przełamana chrupnięciem, o niebiosa..
    Jak mogłaś jej nie próbować, marnować tyle czasu, kobietka wiedziała co dobre, całe szczęście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię do LBA, jeśli chcesz odpowiedzieć, pytania są w ostatnim wpisie ;)

      Usuń
    2. Dzięki, chętnie odpowiem ;*

      Usuń
  2. nie odzywam się... tylko czekam na komentarz od naszej Olgi :D http://livingonmyown.pl/2014/11/04/ilovemilkawholenut/ nic dodać nic ująć ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Miód... ops, przepraszam... KARMEL na moje serce :) Szpilka ma rację. Rozpływam się :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądam zdjęć, bo to moja ukochana czekolada z tych 300g i zapłaczę się na śmierć z zazdrości. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To biegnij do sklepu, kup i też będziesz miała ;* ;)

      Usuń
  5. Ja ją sobie zażyczyłam na dzień dziecka w trzeciej gimbazie, kiedy ujrzałam ją w tego samego dnia sklepie. Natychmiast kupiona i napoczeta. :D
    Karmelu nie znoszę, ale tu smacznie otula orzech laskowy.
    Uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie znoszę karmelu, ale tutaj jest spoko :)

      Usuń
  6. I u mnie dostałaby najwyższą ocenę! Od paru lat ją uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię karmelu/toffee, ale ta czekolada bardzo mnie kusi, gdyby tylko była mniejsza...
    Orzech włoski? Ja widzę laskowy na opakowaniu. To jaki tam w końcu jest? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O żal, źle napisałam ;D Dzięki za zwrócenie uwagi!

      Usuń
  8. :O ładnie wytrzymala te upały :D
    wyjadlabym te orzeszki mmm :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kilku miejscach lekko się powyginała, ale od czego są moje zdolności fotograficzne XD

      Usuń
  9. Dobra jest, ale nie idealna. Słodycz mi troszkę przeszkadza i mdli ;) Ale oczywiście czasami mam ochotę na coś mega słodkiego, a ona jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy dla kogo, ja np. mam bardzo wysoki prób słodkości ;)

      Usuń
  10. Masz absolutną rację to jest ideał! :D Zdecydowanie nasza ulubiona milka, która gdyby była w sprzedaży w formie batonika to byśmy musiały walczyć same ze sobą aby zbyt często nie kupować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D A ja bym chciała, aby robili ją w wersji 100g to bym akurat miała na dwa razy :P

      Usuń
  11. Pyszna czekolada jedna z lepszych z całymi orzechami.

    OdpowiedzUsuń
  12. http://theobrominum-overdose.blogspot.com/2013/12/milka-toffee-wholenut-mleczna-z.html -> tak bardzo się z Tobą nie zgadzam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. obśliniłam ekran, obawiam się trochę karmelu, bo tylko w niektórych słodyczowych przypadkach mi smakuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tę czekoladę, boska jest!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta czekolada jest rewelacyjna! Uwielbiam ją <3

    OdpowiedzUsuń