10 wrz 2015

Nak'd banana bread

Dzisiaj znów recenzja w zagranicznych klimatach. Powitajmy wegańskiego batonika  nak'd o smaku bananowego chlebka.
Po otworzeniu upokowania dociera do nas bananowo-piernikowy zapach, który po chwili zmienia się w różno-owocową woń.
Baton jest gliniasty i plastyczny. Z łatwością można go formować w dłoniach. Jest bardzo słodki. Czuć w nim mocny posmak rodzynek i banana. Jest to dziwny twór - raz niebotycznie słodki, raz dziwnie kwaśny i przypominający zlepek jabłka, malin, jeżyn i banana. Co tu dużo pisać. Ma dziwny, nieprzyjemny posmak w którym mocno zaznaczają się daktyle, do których jestem wrogo nastawiona.

Ten batonik nie jest smaczny, tylko nijaki. Brak mu charakteru i czegość... wyracistego. Jest takim... niczym? Ciężko mi go zdefiniować, bo po prostu za dużo się w nim dzieje.

Ocena: 2/6
Czy kupię ponownie?: nie

17 komentarzy:

  1. Lubię banany, poza tym są to jedne z niewielu owoców, może nawet jedyne, które z racji konsystencji mogę jeść na surowo w ilościach nielimitowanych bez powikłań dla żołądka. Tego rodzaju batonów jednak nigdy nie próbowałam, więc nie wiem. Na dwoje babka wróżyła.

    Skądinąd ostatnio więcej tu złych ocen niż dobrych. Wrzucisz pozostałe Tolonisy pod rząd i zostaniesz tegorocznym mistrzem złej opinii konsumenckiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bananów (oprócz tych mini) nie lubię ;D

      No widzisz... Niestety jestem wybredna, hah :) Wiem, zła cecha. Mam nadzieję, że producenci nie czytają moich wypocin :D

      Usuń
  2. Nie miałam okazji próbować żadnego z wegańskich batonów, mimo że nie muszę, to ciekawa jestem czyt częstują wegan.. Zobaczyłam, że bananowy i o! tego nawet mogę spróbować, ale "dziwnie kwaśny i przypominający zlepek jabłka, malin, jeżyn i banana" - od razu mnie to zniechęciło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ten jest jakiś niedobry, ale wariant Cashew&Cookie jest pyszny ;)

      Usuń
  3. Banany lubimy ale tylko w wersji normalnego owocu. Już niekoniecznie jako dodatek do słodyczy. Ale te baton bardzo chcemy spróbować wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A świeżych bananów (oprócz tych mini) nie lubię :)

      Usuń
  4. Banany uwielbiam, ale takie batony niestety do mnie nie przemawiają. Próbowałam jednego, ale był dla mnie zbyt ciężki w smaku. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi do tej pory tylko Cashew&Cookie smakował :(

      Usuń
  5. na pewno nie kupie bo banan :D ale wyglada pysznie :< szkoda ze w smaku kiepsko

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie jadłam i nawet nie umiałabym sobie wyobrazić jego smaku :O Pomimo oceny opisu i tak go pragnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym tylko miała sprawny piekarnik, to upiekłabym sobie chlebek bananowy. Taki domowy, pachnący, z pewnym składem.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo! Dzięki stokrotne, że mi przypomniałaś :* Też sobie upiekę :)

      Usuń
  8. Nie jadłam tego smaku, ale miałam okazję próbować ''cashew cookie'' <3 i piernikowego :D Oba baaardzo mi smakowały.

    OdpowiedzUsuń
  9. Choć tak sceptycznie o nich piszesz, to wizualnie bardzo mi się podobają :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, przecież cashew & cookie wychwalałam pod niebiosy ;)

      Usuń