28 paź 2015

Lody w kubeczku Magnum, Vanilla & Chocolate

Lody, które zamierzam dziś zrecenzować zachwyciły mnie swoją formą. Dotychczas spotykałam się tylko z magnumami w wersji na patykach. Natomiast ów kubeczek był dla mnie miłym, komfortowym zaskoczeniem.
Zacznę od wyglądu opakowania, które jest śliczne. Zawiera typowe dla magnuma kolory - brązowy i złoty. Przykuwa uwagę swoją prostotą i elegancją.
Po jego otworzeniu ujrzałam lody w kolorze piaskowym, przykryte warstwą małych, ciemnych kawałeczków czekolady. Całość pachniała jak gorzkie kakao. Niestety zapach ten był mocno przytłumiony i niezbyt wyraźny.
Najpierw spróbowałam tradycyjnie, lodów. Były one słodkie, ale nieprzesłodzone. Mocno wyczuwalna była również ich maślano-śmietankowa tłustość (no po prostu masło maślane :D), zarówno w smaku jak i konsystencji. Na co dzień nie przeszkadza mi to, lecz te lody były aż za tłuste! Ciężko było mi również wyczuć w nich wanilię, ale po dłuższej chwili doszłam do wniosku, że gdzieś tam została ona ukryta w postaci sztucznego aromatu, albo szalenie małej ilości prawdziwej wanilii (w co wątpię).
Czekoladowe skrawki smakowały na początku gorzko. Dałabym im spokojnie z 70% gdyby nie uderzająca słodycz, zaraz po ich rozpuszczeniu. Z czasem podczas jedzenia stawały się coraz słodsze.
W środku pseudowaniliowych, magnumowych lodów znalazłam coś co urozmaiciło ich nudny smak - ciemnobrązową magmę czekoladową. Była ona gęsta, mocno czekoladowa (a raczej kakaowa). Wyczułam w niej subtelną goryczkę, która niestety zanikała wraz z kolejnymi łyżeczkami. Stając się coraz bardziej słodka i sztuczna.

Lody Magnum Vanilla & Chocolate zdecydowanie nie są powalające, ani warte swojej ceny. Za mniejszą kwotę możemy kupić coś dużo lepszego, ale... (!) na pewno znajdą one swoich zwolenników.

Ocena: 3/6
Czy kupię ponownie?: nie

42 komentarze:

  1. Ja je jadłam, dla mnie były mniam, szczególnie ta gęsta masa w środku. Ale chyba jednak wolę patyków wersje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też, ale z chęcią spróbowałabym innych "kubeczkowych" ;D

      Usuń
  2. Nie jadłam, ale dla mnie wyglądają bardzo smacznie, bo magnumy w klasycznej postaci bardzo lubię. W najbliższe lato będę musiała koniecznie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... i koniecznie zdasz mi meldunek czy Ci posmakowały ;*

      Usuń
  3. Strasznie chciałam je kupić ze względu na piękne opakowanie, ale po chwili zdałam sobie sprawę, że to po prostu lody waniliowo-czekoladowe i choć dobrej jakości to jednak są lepsze smaki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też skusiło to haniebnie oczarowywujace opakowanie ^^ Na szczęście ratował je ów sos :D

      Usuń
  4. Jak będę miała możliwość to na pewno spróbuję :-) Blocista magma przyprawia mnie o dreszcze :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :) To spróbuj są dostępne w biedronce :*

      Usuń
  5. Forma tych lodów mnie też zachwyca, ale gdzieś już czytałam (dam sobie głowę uciąć, że u Kimiko), iż wcale dobre nie są. Zresztą od razu wiedziałam, że będą średnie, dlatego ich nie kupowałam. Nie kupię też Magnum Sandwich, którą wreszcie ostatnio znalazłam w Biedrze. Nie moje klimaty, nie będę się katowała.

    P.S. Jedzenie lodów zimną porą roku to morderstwo dla mojego gardła, ale też parę dni temu jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę Ci zdradzić że magnum sandwich też mnie wcale nie powaliła. Te już nawet są o niebo lepsze :D

      Ja nigdy nie patrzę na porę roku, haha :) Ale jak powodują problemy z gardłem to lepiej się wstrzymać :*

      Usuń
    2. Tak, to ja pisałam, że nie są dobre i podtrzymuję to. :P A ten środek uratował je przed całkowitym zjechaniem ich.
      Magnum Sandwich? Blee, to już dla mnie w ogóle nawet nie Magnum. To znaczy... nie jadłam, ale na pierwszy rzut oka widać, że nie warto. Skoro w dodatku te opisane są o niebo lepsze od kanapki... to już wiem, że na pewno nie są na moje kubki smakowe!

      Usuń
    3. Tak, środek jest dla nich jedyną deską ratunku :D

      Mi też magnum sandwich w gust nie podszedł. Słaby produkt zamknięty w "bajeranckiej" formie :)

      Usuń
  6. ja nie mogę przeboleć że ich nie jadłam... bo dwa razy je kupowałam ale lodówka dwa razy nadużyła mojego zaufania... aż serce mi się kraja jak teraz go widzę :< Bo za magnunami szaleję... Ale mam nadzieje, że uda mi się jeszcze je nadrobić za rok ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz je jeszcze dorwać w biedrze, bądź starym realu!!! :*

      Usuń
    2. poszukam! <3 tylko realu brak, jedyna nadzieja w biebrze :D

      Usuń
    3. Kurczę hm... a czym je złowisz? :D Może jakaś hojna rybka Ci je przycumuje na brzeg (o ile nie zamarznie XD)

      Usuń
    4. weś bo się zachłysnę herbatą xDD

      Usuń
    5. Nie, co ja bez Ciebie poczynię!? :c

      Usuń
    6. nie będzie Ci nikt już ekranu obśliniał? :D Nie martw się jakby co spotkamy się w sądzie... I Cię w końcu... Zaadoptuje ^^ :*

      Usuń
    7. hahaha, trzymam za słowo :* :)

      Usuń
  7. Nie jemy lodów magnum, bo właśnie naszym zdaniem na taką cenę to smakiem nie powalają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam te można lepsze twory znaleźć w sklepowych zamrażarkach :) Choćby takie czekoladowe rożki z biedry (ale u mnie ostatnio biedronkowo :D)

      Usuń
  8. Forma "podania" i mi się podoba, wygląd opakowania również, ale o Magnumy tak mają, dobrze wyglądają, gorzej smakują i sporo kosztują ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam to cuś w ręce, ale zrezygnowałam i nie żałuję. Zresztą jest teraz zdecydowanie za zimno na takie frykasy, ja tam zmarzluch jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyżbyś jadła je całkiem niedawno? Bo jeśli tak - musiał Ci się smak zmienić przez temperaturę, ze tak to ujmę. Te kawałeczki czekolady nie były aż takie słodkie.
    http://chwila-smaku.blogspot.com/2015/08/algida-lody-magnum-vanilla-i-sandwich.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam. Recenzje pisałam chyba pod koniec sierpnia, ale tak jak wspomniałam u mnie na początku były gorzkie, a pozniej słodkie ;D

      Usuń
  11. Dla mnie Magnum mogą nie istnieć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam takie w 0,5l bez których nie mogłabym żyć *.*

      Usuń
  12. Kusi mnie tylko i wyłącznie ich forma, smaki w ogóle, więc może lepiej je sobie odpuszczę.. Ale kurde, ten kubeczek! *-* xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Lody i Oreo to najgenialniejsze twory słodyczowe, wg. mnie. :D Magnumy jadłam do tej pory niezwykle rzadko, ale no… zbliża się zima, a ja mam większą ochotę na lody niż w wakacje. > . <

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie różnicy nie zobaczyłam, ale lubię i w zimie i w lecie :)

      Usuń
  14. o kurcze a z wygladu wydaja sie przeeepyyyszne :o
    szkoda ze ta zekolada nie pozostala gorzka :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi o dziwo nawet całkiem smakowały, ale najlepszy był ten czarny glut w środku :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie były złe :D
      Ten czarny płyn jest zdecydowanie najlepszy <3

      Usuń