8 paź 2015

Serek kokosowy z kostkami kokosowymi

Gdy po raz pierwszy zobaczyłam serię nowych, biedronkowych serków "Tutti deCoco" dostałam oczopląsu i wszystkie dostępne warianty szybko powędrowały do sklepowego koszyka.
Jako pierwszy spróbowałam wersję kokosową. Po otworzeniu jakże pięknego, niebieskiego wieczka z przekrojem kokosa do mojego nosa dotarł zapach... twarogowego serka na kanapki. Przeżyłam lekki zawód, gdyż spodziewałam się czegoś, hm... bardziej kokosowego.
Serek z początku wydawał mi się rzadki, lecz gdy zanużyłam w nim łyżeczkę przekonałam się, że to tylko złudzenie. Był mega-gęsty! Jak coś pomiędzy serkiem naturalnym z piątnicy, a bardzo gęstym jogurtem greckim.
Jego smak był słodki, kremowy i tłustawy. Przypominał mi danonka.
Żelowe kulki które zostały w nim umieszczone są jak tapioka. Zimne, lekko słodkie i orzeźwiające.

Kokosowy tutti niczym mnie nie zachwycił. Przypomina po prostu zwykły serek do naleśników (swoją drogą nigdy nie lubiłam serka homogenizowanego z naleśnikami, fu!)

Ocena: 3/6
Czy kupię ponownie?: nie

24 komentarze:

  1. Czemu nie lubisz serka homo z naleśnikami? Ja serki homo lubię chyba ze wszystkim. A co do recenzji się zgodzę, choć dałabym temu Tutti o jeden punkt więcej. Najlepsze jest mango, ale Ty jak zwykle przywalisz mu jakąś marną ocenę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tu Cię zdziwię bo mango było (z tego co pamiętam) lepsze ;)

      Serka homo nie lubię z naleśnikami, bo zawsze wycieka po bokach wolę konfiturę/twarożek :)

      Usuń
    2. a ja lubię naleśniki z serkiem, milion razy bardziej jak z twarogiem :D Jadłam je rok temu ale poza tymi grudkowatymi galaretkami słabo je pamiętam chyba najbardziej właśnie mi to mango smakowało :)

      Usuń
    3. Aaa, to ja najbardziej lubię z twarożkiem, a serek/jogurt na górę, tak w ramach nawilżacza/natłuszczacza. Jeśli zaś naleśniory są domowe, to wygrywają te z dżemem truskawkowym.

      Usuń
    4. Haha, akurat odpowiadam na wasze komentarze wcinając naleśniki :D

      O tak, z dżemem truskawkowym są genialne <3

      Usuń
  2. Jakoś nie lubię serków tego typu, więc produkt nie dla mnie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Naleśniki najlepsze są z powidłami :) Ale z serkiem też są pyszne :)
    Smakował nam ten serek i nawet kosteczki były fajne ale ten z mango był lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też ten z mango lepszy ;) :*

      Usuń
  4. Naleśniki to z Nutellą! wszędzie ją daję - wiem xD albo z cukrem, albo ze śmietaną i cukrem, albo z serem :D Wieczko podoba mi się bardzo, ale wnętrze - wiem, że nie kupię..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię z twarożkiem/konfiturą :D Z nutellą też ujdą, ale rzadko kupuję, haha :) :*

      Usuń
  5. Kocham serki homogenizowane i mogę je jeść do wszystkiego, czy na naleśnikach czy chlebku. Najlepszy oczywiście waniliowy. :D Żadna nowość w moim przypadku... Obecnie testuje wszystkie Danio. :D Wypróbowałam już wszystkie ,,odjechane" smaki jak kawa czy toffi, zostało mi parę owocowych. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szokujesz mnie, haha :D Ja za serkami/jogurtami nie przepadam (ew. tylko z omletem). Jakbym miała zjeść razem z chlebem czy bułką to byłaby kaplica - no bo jak to ugryźć? Słone pieczywo pomieszane ze słodkim serkiem, aż ciarek dostaje - ale ważne, że Tobie smakuje :*

      Usuń
  6. Trochę szkoda tego smaku ale.. Dla gęęęstej konsystencji bym kupiła <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No taki trochę wybrakowany, kokosa zabrakło XD

      Usuń
  7. Kiedyś już były te serki, bo pamiętam, że je jadłam - a w ostatniej promo biedronki nie kupiłam, bo były wykupione. Pamiętam, że były zjadliwe, ale bez szału

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dokładnie takie jak napisałaś - zjadliwe, ale bez szału ;)

      Usuń
  8. Mango najpyszniejsze na świecie, kokos średni, a cytryna niejadalna...takie moje zdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Już patrząc na opakowanie mogę stwierdzić, że by mi nie smakował, choć mogę się mylić :P
    A naleśników z serkiem w środku to chyba jeszcze nie jadłam, ale chyba w naleśnikach wolę bardziej suchy twarożek :)

    OdpowiedzUsuń