4 paź 2015

Ukraińska chałwa waniliowa + LBA

Z chałw ukraińskich, które niedawno dostałam od taty do zrecenzowania została mi jeszcze waniliowa (o poprzedniej możecie przeczytać TU). Jak wypadła?
Jej zapach był mocno sezamowy, ale na pewno nie waniliowy. Niezbyt zachęcający do spróbowania, ale czego nie robi się dla recenzji.
Chałwa podczas krojenia się mocno kruszyła na wszystkie strony. W smaku na początku była sezamowa, lecz po chwili zaczynała dominować w niej goryczka i lekko orzechowy smak podobny do orzechów włoskich. 

Ta chałwa zdecydowanie mnie nie zachwyciła. Jest bardzo przeciętna, a na naszym polskim rynku mamy jej dużo lepsze odpowiedniki. Jedynym plusem owego produktu jest "prawdziwy" smak chałwy, niestety jak dla mnie - zbyt gorzki.

Ocena: 3/6
Czy kupię ponownie?:  nie

Zostałam nominowana przez Magie Cukru do Liebster Blog Awards. Dziękuję i już odpowiadam:
1. Jakie było Twoje marzenie w dzieciństwie?
Mieszkać razem z dwiema koleżankami G i K.
2. Dalej chcesz w zawodzie być kimś, kogo wymarzyłaś sobie jako dziecko?
Nie.
3. Lubisz siebie taką jaką jesteś, czy chciałabyś coś zmienić?
Chciałabym dużo w sobie zmienić, m.in wzrost (please give me 10cm), troszkę figurę, zdrowie, wygląd twarzy, włosów, skóry itp. Moją niską samoocenę.
4.  Lubisz zwierzaki? A może jakieś masz?
Lubię :) Mam rudego kotka, o imieniu Tygrys.
5. Największa wtopa?
W życiu zaliczyłam bardzo dużo wtop, m.in wyznanie chłopakowi że mi się podoba.
6. Wolisz spędzać czas z przyjaciółmi, czy jesteś typem samotnika?
Raczej wolę spędzać czas z innymi osobami.
7. Co jest dla Ciebie w życiu najważniejsze?
Zdrowie, szczęście, uczucie spełnienia, posiadanie przyjaciół... wygląd.
8. Lubisz przyrodę, czy centra handlowe?
Zależy od mojego humoru.
9. Co najczęściej robisz w wolnych chwilach?
Uczę się, piszę recenzje, sprzątam, gotuję, piszę ze znajomymi, nic ciekawego :D
10. Ludzie w dzisiejszych czasach patrzą w głównej mierze na wygląd, zgadzasz się z tym?
Tak, zgadzam się. Sama często w podstawówce byłam niestety wyzywana i poniżana. 
11. Gdybyś mogła sama ułożyć sobie życie, zawód, wygląd, wszystko, jakby ono wyglądało? A może nie chciałabyś nic zmieniać?
Chciałabym być zdecydowanie wyższa, ładniejsza. Mieć gęste, grube włosy. Być naturalnie bardzo szczupłą osobą, mieć ładną, wysportowaną sylwetkę. Dobrze i szybko się uczyć, mieć udane dzieciństwo, wspaniałych rodziców, lepszy dom/mieszkanie. Dużo znajomych, chłopaków, a później udane życie zawodowe, ślub, wakacje. Ach, te marzenia...

26 komentarzy:

  1. Hmmm. Czyli ta chalwa nie jest ani za słodka, ani za tłusta? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś bardzo szczera, to piękne, ale uważaj ludzie w internecie też potrafią być okrutni :< Ale ja powiem Ci, że jesteś wspaniała taka jaka jesteś, i wolę Cię zdecydowanie taką niż z podpunktu 11 czy 3. Martwi mnie twoja niska samoocena, musiałaś zostać bardzo głęboko zraniona. Nie patrz na ludzi, zawsze znajdą się Ci o zachowaniu potworów. Mi w liceum koleżanka powiedziała, że mnie nienawidzi bez powodu, za to, że żyje. I wszystko ją we mnie denerwuje i wkurza. Nic jej nie zrobiłam, zawsze jestem dla niej miła... ale ją wpieniam, Załamałam się, bo przecież jeśli ją tak męczę, a z nią nie rozmawiam, to co jest z innymi. Dzięki Bogu wszystko tak się odwróciło jak za dotknięciem magicznej różdżki, że wierzę tylko, że dzięki komuś wyżej :)

    Co do chałwy jadłam tylko czerwon... chyba z bakaliami, ale nie wstawiałam, jeszcze recenzji o ile kiedyś wstawie xDD Siostra kupiła mi ją w Almie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam niską samoocenę od dziecka, chociaż ostatnio i z tym jest dużo lepiej ;)

      O, nie wiedziałam że można je spotkać w almie :)

      Usuń
    2. Sama się zdziwiłam :)

      Cieszę się, że z tym walczysz :* :)

      Usuń
  3. Uwielbiamy chałwę ale do tej pory tak naprawdę smakowała nam tylko ta z Lidla podczas tygodnia Greckiego :) Tej natomiast nigdy nie jadłyśmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę koniecznie spróbować tej z Lidla XD

      Usuń
  4. Ależ musiałaś się poświęcić - ja bym tego nie zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ? Nie wiem o co chodzi ?
      Lubie testować, a przecież całej chałwy nie zjadłam ;) Wzięłam kawałek - nie było fajerwerków - i oddałam mamie, ot historia.

      Usuń
  5. Chałwa jakoś mnie nie zachęca, polubiłam tą z biedry - słodziutką xDD

    Miło się czyta, dzieki za odpowiedzi ;) Jesteś bardzo ładna, musisz w siebie uwierzyć, bo masz strasznie krytyczne podejście do siebie - niesłusznie. Przykro mi, że masz takie wspomnienia z podstawówki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak jest dużo lepiej niż było :* Patrzę w przyszłość z optymizmem ;)

      Usuń
  6. Jesteś tak śliczną dziewczyną, że nie rozumiem absolutnie dlaczego chciałabyś być ładniejsza. Naprawdę nie doceniasz siebie mała! Za to rozumiem absolutnie Twoje pragnienie paru dodatkowych centymetrów. Sama bym chciała z 1,75 przynajmniej. :D
    Chałwa, nawet nie wiem jak to smakuje. :D Wiem wyłącznie co to i przejrzałam z milion zdjęć, bo zawsze byłam ciekawa ,,o co cho" :D Muszę spróbować kiedyś, bo to aż wstyd, aby nie znać aż tak znanego produktu. Oczywiście wybrałabym właśnie wariant waniliowy, żadna nowość. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osz Ty Vela! Bo Cię widłami pogonię! :* Ty mi wyjeżdżasz z 175cm, a ja mam ledwo 153cm *.*

      Spróbuj kiedyś :*

      Usuń
  7. Jak dla mnie wygląda smacznie ;)
    Jadłam identycznie wyglądającą chałwę słonecznikową i mi bardzo smakowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm...kusi i tak :D Zrobiłabym z nią chałwową granolę :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy naprawdę masz tak niską samoocenę, czy też (świadomie lub podświadomie) oczekujesz, że po tym wpisie wszyscy zaczną Cię komplementować, ale jeśli to ten pierwszy przypadek to zacznij pracować nad poczuciem własnej wartości. Przejrzałam Twojego instagrama: jesteś bardzo szczupła, masz piękną twarz, śliczne włosy... Nie masz na co narzekać, więc zamiast marzyć o zmianie wyglądu, zacznij dążyć do zmiany fałszywego postrzegania własnej osoby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam niską samoocenę, nikt mnie nie musi wychwalać ;) W dzieciństwie często słyszałam, że jestem brzydka ot. Wiem, że źle siebie postrzegam ale wpłynęło na to kilka czynników. W każdym razie myślę pozytywnie ;)

      Usuń
  10. A nie wyczułas przesłodzenia po jej zjedzeniu? Bo jeśli nie, to mimo niezadowalającej oceny zjadłabym. Mam już dość tych mega słodkich chałw ze sklepu.
    Też bym chciała zmienić trochę wzrost i figurę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bo zjadłam kawałeczek XD
      Oj, jakoś musimy się zaakceptować :*

      Usuń
  11. moja mama miala ja w torebce z naklejka skladu pamietam ze cos mi w nim bardzo nie pasowalo (mama kupuje w warzywniaku xD) ale jest wlasnie tylko ten smak :<

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zawsze kupuję ukraińską jak są jarmarki u mnie :) a za tydzień się wybieram więc kupię, choć mnie chałwa drapie w gardło to mój tata przepada :)
    Ja też Cię nominowałam nim zoriemntowałam się, ze już uczestniczysz w LBA, ale jakbyś chciała podpiąć pytania do posta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiłaś mnie tą chałwą :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie powinnaś się zmieniać, ale pracować nad samooceną - zgadzam się z dziewczynami, które zostawiły komentarze wcześniej. Wiem, że u kobiet bywa z tym średnio, ale na pracę mamy całe życie.

    Pod ostatnią recenzją stwierdziłaś, że moja chałwa była stara, a Tobie smakuje. Haha, dziś wyszło na to, że jednak wcale nie. Kostka rosołowa i ch...! :D (dla przypomnienia: http://livingonmyown.pl/2015/03/12/zloty-wiek-chalwa-slonecznikowa-waniliowa-z-orzechami-arachidowymi)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jest niedobra XD Tamta niebieska tylko godna uwagi :D

      Procuję nad samooceną i jest dużo lepiej :*

      Usuń
  15. W smaku sezamowa???? Przecież to jest chałwa Słonecznikowa!!! U nas podobnej nawet zbliżonej nie dostaniesz. Proponuję odpuścić sobie tą recenzje i spróbować samemu. Skoro recenzenta nawet smaków nie rozpoznaje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń