15 gru 2015

Lód batonik Twix

Dawno mnie tu nie było. Mam dużo do nadrobienia, ale chyba każdy wie jak to jest gdy świat wywraca się do góry nogami. Tak właśnie jest teraz u mnie. Nie chcę przesyłać negatywnej energii, bo i tak nikogo to nie interesuje, ale dam tylko znaki, że u mnie jest po prostu źle...
Dzisiaj piszę próbne egzaminy gimnazjalne także proszę o mocne trzymanie kciuków, a teraz zachęcam do lektury.
Kolejnym lodowym batonikiem, którego udało mi się znaleźć w sklepowych czeluściach był wariant twix (o poprzednich możecie poczytać TU i TU).
Po otworzeniu opakowania poczułam karmelkowy zapach. ów lodo-batona ma dość luźną konsystencję i szybko się rozpuszcza.
Czekolada jest bardzo, bardzo słodka, lekko kakaowa. Natomiast lód skrywający się pod nią smakuje słodko, tłusto, śmietankowo. W jego środku zostały ukryte twardawe, chrupkie lekko słone kulki pokryte polewą czekoladową. A karmel idealnie rozpływa się w buzi i podkreśla słodycz.

Całościowo produkt ten jest bardzo smaczny. Zachwyca dość ciekawym połączeniem różnych struktur i smaków. Zupełnie zmienia ogólny obraz tradycyjnego batonika twix, aczkolwiek nadal w pewnym sensie go przypomina. Najbardziej zaskoczył mnie tutaj karmel, był on naprawdę świetny.

Ocena: 5/6
Czy kupię ponownie?: nie wiem

25 komentarzy:

  1. Tego jeszcze nie jadlam, chcialbaym sprobwac tego karmelu. I w przekroju bardzo ladnie sie prezentuje *-* Poczekam do lata, hahahha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że wszystko się u Ciebie ułoży...

    Batonikolód wygląda smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolałam wersję sprzed lat (chyba 3) gdy było całe ciacho.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę trzy lata temu one były w sprzedaży!? Jak!? :D

      Usuń
  4. Kiedy byłam młodsza lubiłam na plaży jeść takie lodowe batony, ale do wyboru wtedy (chyba) Twixa nigdy nie było. :( Zawsze Mars/Snickers/Bounty, gdzie najbardziej smakował mi pierwszy, a ostatniego ze względu na kokos chyba nigdy nie spróbowałam wtedy. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie właśnie bounty jest mega (chociaż nie jestem fanką kokosa XD)

      Usuń
  5. Jadłam go, zjadłam na dwa gryzy i o nim zapomniałam. :D Choc Twix to mój ukochany baton to lód po prostu jest smaczny i tyle, słodziutki, chrupie ale bez większych doznań. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twix to Twój ulubiony baton!? *.*
      Warto wiedzieć :*

      Usuń
  6. Te kuleczki w środku fajnie dodatkowo wyglądają :D Oj zjadłoby się teraz takiego lodowego batonika :D
    Trzymamy kciuki!!! :* Będzie dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  7. wiesz, że się martwiłam... ale cieszę się, że wracasz i to jeszcze z taką słodkością :) jadłam, ale nie byłam zachwycona :) Będzie dobrze! wierzę w to ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Już myślałam, że nie wrócisz.
    Gdzie ciastko? :D Brakuje ciastka xD ale i takb bym spróbowała, dlaczego nigdzie ich nie widziałam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciacha brak. Btw też mnie to zdziwiło *.*

      Usuń
  9. Już się martwiłam o Ciebie! :< Wracaj, wracaj!
    Co do lodów, te nowe wersje kuszą strasznie, ale obecnie nigdzie nie mogę ich dorwać! No, ale przecież teraz nikt nie robi dostaw lodów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem, jestem :*
      Są w tesco, sparze, piotrze i pawle ;)

      Usuń
  10. Mam wielką nadzieję, że Ci się wszystko ułoży i w razie co żal się do woli - komuś trzeba. :) Sama wiem, jak zdarza mi się marudzić.
    Swoją drogą ciekawa pora na opis loda.. wygląda dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie w moim stylu takie żalenie się, niestety :) Sama sobie muszę poradzić eh...

      Ja tam zawsze jem lody. Nie ma znaczenia czy jest na dworze 40 stopni, czy -40 haha :)

      Usuń
  11. Caroline co się stało? Wyglądasz raczej na zadowoloną :) Już myślałam że się nie doczekam xD widocznie opłacało się codzienne gadanie o tym haha :D
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że jestem świetną aktorką :*

      Niestety, ale Twoje marudzenie w dużej mierze przyczyniło się do dodania posta :D

      Usuń
    2. Wiadomo :D przecież to ja odkryłam twój talent do tej roli życia xD

      Usuń
    3. Haha :D
      Nie o tą role mi chodziło :*

      Usuń
    4. Wiem :) ale ta rola była tak wspaniała

      Usuń