13 sty 2016

Jogurt malinowa tarta, Bon Creme

Drugim smakiem Bon Creme, który spróbowałam był wariant brzmiący jakże ochoczo,"tarta malinowa", o poprzednim kokosowo-migdałowym możecie przeczytać TU.
Po zdjęciu pokrywki moim oczom ukazał się jasno-różowy jogurt z małymi malinowymi plamkami, pachnący jak biszkopciki.
W smaku okazał się on słodki, lekko kwaskowaty. Zdecydowanie dominował w nim posmak malinowo-biszkoptowy, który przełamywała bardzo przyjemna kremowość i tłustawość.
Jogurt zawierał malinowe pesteczki, które chrupały pod naciskiem zębów. Jak dla mnie były zbędne, ale być może miały podkreślić malinowość produktu, kto wie?

Bone Creme o smaku malinowej tarty okazał się bardzo smacznym, delikatnym tworem, którego być może spróbuję jeszcze w przyszłości. Póki co - polecam!

Ocena: 4.5/6
Czy kupię ponownie?: nie wiem

24 komentarze:

  1. Ha pamiętam że jadłam go w zeszłe wakacje, ale wtedy moje podniebienie akceptowało, wszystko co miało cukier, więc nie byłaby to rzetelna recenzja :D Teraz nie przepadam za takimi jogurtami, ale dalej niezmiennie podoba mi się opakowanie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, opakowanie świetne :3
      Ja teraz za jogurtami za bardzo nie przepadam, wiec taka ocena jak na mnie jest mega wysoka :)

      Usuń
  2. Dla mnie pewnie byłby za słodki i wizualnie także mnie nie przekonuje...

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o nim raczej dobre opinie. Nigdy tych nie próbowałam, ale ten mnie kusi bardzo, podobnie jak kokos z migdałem. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to czas się zabrać to próbowania :) :*

      Usuń
  4. jadłam, ale wieki temu! Ale pamiętam, że mnie nie oczarował. Zresztą nie sama go kupiłam tylko moja siostra mi :D Ale chyb najbardziej mi smakował właśnie z kokosem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nawet nie pamiętam który był najlepszy jak dla mnie :)
      Zazdroszczę siostry <3

      Usuń
    2. a ja jej wcale :D Ale naprawdę mam z nią dobrze :)

      Usuń
    3. Osz Ty! Zła Szpilka! :D

      Usuń
    4. bo zacznę ujadać jak pies ;)

      Usuń
  5. Kiedyś go próbowałyśmy ale smaku za bardzo nie pamiętamy. Jednak my w ogóle nie przepadamy za malinowymi jogurtami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To piątka! Ja niedość że za malinowymi nie przepadam to w ogóle jogurtów za bardzo nie lubię :D

      Usuń
  6. Zawsze odstraszala mnie wielkosc,, kalorycznosc i tlustosc. Ale smack bardzo dobrany do mine, bo dam sie pokroic za tarte z malinami. Moze sprobuje, moze nie ma sie czego bac? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego bać :) A tak btw zawsze możesz go na pół podzielić ;) :*

      Usuń
  7. Dawno nie jadłam tych typow biedronkowych jogurtów, może się skuszę jednak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiało kupuj, warto odświerzyć smaki :*

      Usuń
  8. Tego nie bardzo lubię, ba, dla mnie najgorszy z całej 3 :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to już nawet nie pamietam :D
      Musiałabym zerknąć w folder "do wstawienia" :)

      Usuń
  9. Polecaj, polecaj, a ja i tak nie skorzystam :P Nie dość, że jogurt kremowy, to jeszcze maliny - łe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a co jest złego w kremowym jogurcie? Bo maliny rozumiem, też ich nie znoszę :D

      Usuń
    2. Kremowy to inaczej śmietankowy i śmietanowy - różnie piszą. Ich posmak... łeee. Nie umiem tego wytłumaczyć, po prostu łe. Słodzona śmietana.

      Usuń
    3. Nie lubisz śmietany :D?

      Usuń