8 sty 2016

Twix Top

Ciasteczka połączone z batonikami w wersji "top" pojawiły się już dawno temu w biedronce. Od razu przykuły moją uwagę i musiały koniecznie pojawić się na moim blogu. Jako pierwszą do recenzji wybrałam wersję Twix.
Po otwarciu paczuszki poczułam przyjemnie karmelowy, ciasteczkowo-czekoladowy zapach. Najpierw odgryzłam ciasteczko, które było dobrze wypieczone - nie za twarde, nie za miękkie, tylko przyjemnie chrupiące. Samo w sobie miało też bardzo ładny kolor.
W smaku było bardzo charakterystyczne Neutralne, delikatne, lekko słodkie, lekko słone... trochę dziwne.
W ciasteczku został umieszczony lekko ciągutkowy karmel, hojnie przykryty słodką, margarynowatą czekoladą. Przywodzącą na myśl tani produkt z dolnej półki.

Twix top'y mnie nie oczarowały. Całość razem była całkiem smaczna, ale po kolejnych gryzach robiła po prostu się nudna.

Ocena: 4/6
Czy kupię ponownie: jakby były sprzedawane po jednej sztuce, a nie w wielkim kartonie, to może bym się ponownie skusiła :)

32 komentarze:

  1. sa tez sprzedawane pojedynczo ;] i to rozne wersje. mi smakowaly bo ciastko takie slonawe bylo ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pojedyńczo? Ooo, a zdradziłabyś gdzie? :)

      Jadłam, recenzowałam i cieszę się, że doczekałam w końcu Twojej recenzji :)

      http://zarcie-zarelko-jedzonko.blogspot.com/2015/09/81twix-top-i-m-biscuit-czyli.html

      Usuń
    2. Dobra, to i ja swoją zarzucę :P
      http://livingonmyown.pl/2015/10/02/mars-twix-top/

      Usuń
    3. Już wcześniej czytałam Wasze recenzje :)

      Ponawiając pytanie - gdzie można je dostać pojedynczo?

      Usuń
  2. Twix'ów nigdy nie lubiłam, więc chyba nie muszę mówić, że mnie ten produkt specjalnie nie podnieca xD A nawet dla wielbicieli wydaje się taki.. no właśnie nudny. To już paluszki są ciekawsze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jakąś twix'ową fankę nie jestem, ale za bardzo mnie kusiły :3

      O, ja paluszków nie lubię :* :D

      Usuń
  3. Mi całkiem smakowały, ale także mnie nie zachwyciły i więcej raczej nie kupię dla siebie (kupiłam siostrze i wzięłam 1 sztukę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka co ma rodzeństwo to ma najlepiej! Ja się z rodzicami podzieliłam ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam te baloniki. A jeszcze lepsze są z mms

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Twixy więc ciastka takie też muszą być wyboooorne. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro twixy kochasz to pewnie tak :* :)

      Usuń
  6. Twix'y raczej średnio lubię, a tych ciastek nie zamierzam raczej próbować. Chyba, ze znajdę pojedynczą sztukę do spróbowania, a nie całe opakowanie jak jest w Tesco obecnie. Twoja recenzja mnie w tym utwierdziła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też widziałam je w tesco. A wiesz, że podobno w niektórych sklepach sprzedają je pojedynczo? :o

      Usuń
  7. Lubie Twixy, ale tego nie zamierzalam kupowac, wlasnje ze wzgeldu na duze opakowanie i to, ze przypominal mi Papite,wiec obawialam sie, ze to to samo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papity nie jadłam więc nie porównam :(

      Ja też ubolewam, że je sprzedają w takich ogromnych zgrzewkach :3

      Usuń
  8. Czytałam kilka pozytywnych opinii i potem trochę żałowałam, że kupiłam tylko M&M, jednak nie długo, zaraz mi przeszło, entuzjazm opadł, a teraz jak mijałam w Tesco to tylko wzruszyłam ramionami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czasami bywa - też tak mam :* :)

      Usuń
  9. Miałam je :) ale jakoś mi nie szły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz spróbować jest fajnie, ale jak ma się do czynienia z całą, ogromną paczką :)

      Usuń
  10. No właśnie, gdyby były sprzedawane pojedynczo to już dawno byśmy je zjadły :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było mówić to bym wam podesłała :*

      Usuń
  11. A dla mnie te ciastka to coś superowego! Nie lubię klasycznych Twix'ów, a to jest bardzo ciekawa odmiana :) Choć wersja M&M's duuużo lepsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdradzę jeszcze która dla mnie była lepsza, ale piątka za nie lubienie tradycyjnych twixów :*

      Usuń
  12. Bardzo lubię je podgryzać :) Też nie widziałam ich pojedynczo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Raczej też nie kupię dużej paczki, ewentualnie spróbowałabym pojedynczą sztukę :)

    smacznyrezultat.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak większość :P

      Mam prośbę - proszę bez reklam! I to jeszcze gdy nie mogę na tego bloga wejść :*

      Usuń
  14. Mnie też nie oczarowały. Dużo lepsze są M&M's Biscuits, które - jak sądziłam - miały być gorsze od Twix Top.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja swojego zdania na temat m&m'sowej wersji jeszcze nie zdradzę :* :)

    OdpowiedzUsuń