13 wrz 2015

Müller Riso Czekoladowe

Dzisiaj recenzowaną słodkością będzie czekoladowy ryż na mleku od mullera. Czyli jeden ich z klasycznych smaków.
Wieczko owego produktu jest prosto zaprojektowane, ale przykuwa uwagę – widnieje na nim łyżeczka wyłaniająca się z ryżowej papki. Spływa z niej gęsty sos czekoladowy, na którym umieszczono dwie kostki czekolady. Po jego zerwaniu najpierw poczułam zapach wanilii, a następnie zimnego kakao.
Przy produkcji tego smaku nie oszczędzano cukru, bowiem produkt jest bardzo słodki. Smakuje mleczną czekoladą (35-50%), co bardzo mi odpowiada. Jest przepyszny! Gęsty, papkowo-budyniowy i mooocno mleczny.
Co do samego ryżu też nie mam zastrzeżeń. Jest go mało, aczkolwiek ten fakt nie wpływa znacząco na jego odbiór. Ponadto wydaje się miększy niż w innych wariantach.

Muller riso o smaku czekoladowym to twór do którego z chęcią będę powracać. Nie ma w nim nic do czego mogłabym się przyczepić. Zachwyca wspaniałym smakiem, konsystencją i sporą ilością. Polecam!

Ocena: 6/6!
Czy kupię ponownie?: tak

23 komentarze:

  1. Jesz Riso mieszając warstwy? :D Tego smaku akurat nie próbowałam, lubię karnelowe, pistacjowe... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano mieszam haha :D Chociaż najpierw próbuję bez wsadu, a później dopiero z :)

      Usuń
  2. Ja też o to zapytam :D mieszasz Riso od razu? ^^
    Jadłam i też bardzo mi smakował i rozbudził ochotę na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie od razu haha :D Najpierw próbuję bez wsadu, a później z. Jak się wpatrzysz w drugą fotkę to zobaczysz, że na jednym zdjęciu jest więcej riso niż na drugim :)

      Usuń
  3. Vela będzie zachwycona tą recenzją! ^^ Wow osoba która miesza wszystko, ja zawsze same wyjadam najpierw, a na końcu samiuśkim mieszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha dokładnie tak, jestem zachwycona, że fanów Riso coraz więcej! :D

      Usuń
    2. Od razu wszystkiego nie mieszam haha :D
      A takie ryże na mleku zawsze bardziej lubiłam niż deserki i jogurty :)

      Usuń
  4. Też pomyślałam o Ewelinie ;) Dla mnie ryże od paru miesięcy mogłyby nie istnieć i wcale nie zbiera się na to, by nastawienie uległo zmianie. Podoba mi się to połączone zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Wy mnie dobrze znacie... <3 Jestem wzruszona! :D

      Usuń
    2. Cieszę się, że Ci się fotka podoba :* Może jeszcze kiedyś zmienisz zdanie, kto wie? Podobno smaki zmieniają się co siedem lat. Ups, czy to znaczy że wszystkie dotychczasowe produkty trzeba będzie... odświeżyć!? ._.

      Usuń
  5. To teraz ja się wypowiem jako koneserka i fanka Riso numer jeden. :D Jadłam wszystkie smaki i to wielokrotnie, od tych klasycznych po serie limitowane więc wiem co mówię. Przejrzałam Twojego bloga i zauważyłam, że masz takie nieszczęście, że recenzowałaś... te moim zdaniem najgorsze! :D Dlatego kochana musisz, absolutnie musisz teraz sięgnąć po te najlepsze. Mianowicie jest to: Na pierwszym miejscu wanilia, potem naturalny, potem pistacja i na końcu karmel - te dwa ostatnie są problematyczne, albo się je kocha, albo nienawidzi z tego co zauważyłam w zależności od gustu. Natomiast dwa pierwsze, które wymieniłam, nie mogą po prostu nie smakować. :D
    Co do czekolady - jak już wspomniałam do najlepszych może nie należy, ale oczywiście jest bardzo smaczny. Czekolada jest odpowiednio kakaowa, konsystencja samego wsadu jak i ryżu jak najbardziej dobra ale to w Riso standard. Bardzo się cieszę, że Ci smakował, bo to naprawdę dobry produkt. Jeżeli chciałabyś kiedyś porównać je z Belriso od Zotta, to nie polecam. Są bardzo sztuczne w smaku, przesłodzone ale ziarenka ryżu za to większe i twardsze - co kto lubi.
    Dlatego czekam na kolejne recenzje smaków! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie zaszczyt! :*
      Zobaczymy jak będzie z kolejnymi, recenzje są już w planach! Ten był dla mnie po prostu cudowny :)

      Usuń
  6. Uwielbiam Riso! Promocja w Lewiatanie i Kauflandzie kusi.
    Czekoladowe z wanilią, bądź kokosem lepsze od samego czekoladowego.
    Zott mu nie dorówna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytając komentarze zdziwiłam się, że produkt ten wzbudza aż takie emocje. No i dowiedziałam się, że produkuje się nie tylko te 'standardowe' smaki. Pistacja? Wow ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nawet agrest i rabarbar haha :D

      Usuń
    2. No to tego tym bardziej się nie spodziewałam :o

      Usuń
  8. Raczej wolę waniliowe smaki, a jak bym miała jeść to riso, to raczej nie wymieszałabym całości :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Ale ze mnie barbarzyńca. Chyba tylko ja tak robię :) (?)

      Usuń
  9. Zgadzam się w 100%, ten ryż jest pyszny! Chyba tylko truskawkowe Riso mi nie smakuje :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jadłyśmy już różne ryże na mleku czekoladowe i Riso zdecydowanie smakowało nam najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam degustacje tego typu produktów właśnie od mullera, btw. dzięki za informację :*

      Usuń