4 wrz 2015

Tolonis typu greckiego o smaku wiśniowym

Dzisiaj doczekaliście się kolejnej recenzji "tolonisów typu greckiego", jeżeli jeszcze nie czytaliście poprzedniej to zapraszam TU.
Jogurt ma różowy kolor, który zapewne jest wynikiem mieszania się wsadu razem z nim. Na górze tak jak w poprzednio recenzowanej wersji zbiera się ciecz przypominająca wodę. Jogurt jest średnio gęsty, bardzo kwaśny i minimalnie słodki. Pozostawia nieprzyjemne uczucie „drapania” w gardle.
Wsad przypomina mi zwykły wiśniowy, rozwodniony, kwaśny mus, w którym poumieszczane są skrawki wiśni - bezsmakowe, nijakie, jakby stare albo z kompotu.

Jest to bardzo nieudana kompozycja. Smakuje sztucznie, bardzo kwaśno i jest po prostu niedobra. Tak jak w poprzedniej wersji – wylądował w koszu po kilku łyżeczkach. Nie jestem w stanie zjeść takiego produktu.

Ocena: 0/6
Czy kupię ponownie?: nigdy w życiu

22 komentarze:

  1. No a czego innego można spodziewać się po wiśni ? :D Nie żebym była uprzedzona, czy coś..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiśnia + jogurt = fail, ale wiśnia z czekoladą, czy w konfiturze to poezja! :)

      Usuń
  2. Właśnie słyszałam o nim same negatywne opinie. :-) Szkoda, bo lubię greckie z owocowymi wsadami. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to sama spróbuj! Zobaczysz jak Ci smakuje :* :)

      Usuń
  3. Kurczę fajnie są greckie z Piątnicy. :D Z całego serduszka mogę polecić tę serię. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te 0%? Próbowałam truskawkowego, fuj! ;D
      Lubuję się w tłustych jogurtach haha!

      Usuń
  4. Już go trzymałam i ostatecznie nie wzięłam. Uf. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam zamiar go kupić, ale jednak zrezygnuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bierz mojego zdania tak bardzo do siebie, jak masz ochotę to go kup! ;)
      Każdy jest inny i może tobie akurat posmakuje!

      Usuń
  6. hsyhsy dobrze ze ocena nie jest ujemna XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, nie mam ujemnej skali haha ;D

      Usuń
  7. No co Ty! Te jogurty są pyszne! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Natalie. Tylko wariant z bezsmakową truskawką i plastikowo-gąbczastym bananem, który jej smakuje, ja uważam za obleśne *** nie do powtórki. Wiśnia jest średnia, też nie do powtórki, za to mango i ananas to niemalże smaki mojego życia ;) A na pewno najlepsze greckie jogurty, jakie jadłam.

      Usuń
    2. Mi właśnie totalnie nie podeszły, ale to dobrze że każdy lubi co innego. Gdybyśmy wszyscy lubili te same jogurty to inne firmy by splajtowały :)

      Usuń
  8. Ja w ogóle nie przepadam za słodkimi jogurtami, zwłaszcza z wiśniami i po tym co piszesz wyobrażam sobie, jak musi być okropny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie owszem, ale niektórym osobom ta seria bardzo smakuje haha :D

      Usuń
  9. 0!?!? Wow... chyba nie mam nic do powiedzenia, wbiło mnie w glebę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiśniowe jogurty jak i te brzoskwiniowe omijałyśmy szerokim łukiem w dzieciństwie. Teraz wiśniowe smaki bardzo lubimy ale do brzoskwiniowych nadal się nie przekonałyśmy :P
    Jakoś nadal nam nie po drodze do tych jogurtów z Biedry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciekawe :) Ja brzoskwiniowe w dzieciństwie lubiłam teraz stronię od jogurtów ;)

      Usuń