11 lip 2015

Müller Riso Chocolate Kokos

Dzisiaj zrecenzuję Muller Riso Chocolate Kokos czyli czekoladowy ryż na mleku z wsadem kokosowym. Z tego co pamiętam już kiedyś go jadłam i był okropny, ale czy tym razem będzie tak samo?
Zacznę jak zwykle od opakowania, które jest prześliczne, w brązowo-białych odcieniach. Modnie. Widnieje na nim kokos, oraz łyżeczka trzymająca gęsty, mocno czekoladowy ryż z białym, kokosowym sosem.
Po zerwaniu wieczka następuje "małe" rozczarowanie...
...spodziewałam się tego co widniało na opakowaniu, a dostałam brązową paćkę, ze śladową ilością ryżu. Na szczęście zapach jest oszałamiający - dominuje w nim kokos, lecz lekko przebija się również kakao. Ten zapach przypomina mi... Kinder Pingui Kokosowy! Jest niesamowity!
Konsystencja naszego czekoladowego mullera przypomina mi budyń, tudzież glutek. Wydaje mi się nawet, że w tym wariancie jest miększy ryż, niż w innych.
Po spróbowaniu stwierdzam, że jest przepyszny, słodziutki, kakaowo-czekoladowy. No po prostu poezja, 6/6! Ale niestety po zjedzeniu połowy wiórki kokosa zaczęły mi przeszkadzać. Chrząkać pod zębami i wchodzić w nie. Niestety ten makament obniża ocenę mullera, a szkoda.

Muller Riso Chocolate Kokos jest bardzo smaczny. Będzie poezją i ulubieńcem dla osób które lubią rozgryzać trociny wiórki kokosowe. Byłabym zachwycona gdyby producent wyprodukował owe wydanie riso z białym kokosowy sosem, gdzie wiórki zostałyby kilkukrotnie zmielone.

Ocena: 5/6
Czy kupię ponownie?: być może

10 komentarzy:

  1. Gdzie go kupiłaś? Tylko nie pisz, że tylko w Auchan, bo będziemy smutne :( Polujemy na niego od baardzo dawna ale póki co nam się nie poszczęściło :/ Kochamy kokos i wiórki także to byłby dla nas raj :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli to coś mojego, ja kocham kokos, wiórki, mleko... W każdej postaci ! O każdej porze :)
    Opakowanie faktycznie ładniutkie, delikatne.. Takie jakie powinno być. A i środek wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepyszny to bym nie powiedziała, ale dobry owszem. Zupełne przeciwieństwo Riso z sosem waniliowym z tej samej, czekoladowej serii.
    http://livingonmyown.pl/2015/04/17/muller-riso-chocolate-wanilia-kokos/

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że podobał by mi się znacznie bardziej, gdyby był biały :P Nie jestem wielką fanką produktów Riso, ale jak już bym miała zjeść coś z tej serii to wybrałabym ryż z wanilią lub karmelem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mi narobiłaś ochotę na ryż na mleku! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby nie te wiórki byłabym chyba bardziej zachwycona. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie one to było by mocniutkie 6/6! :)

      Usuń