20 lip 2015

QuestBar Apple Pie + LBA

Na moim blogu nie mogło zabraknąć recenzji mojego faworyta - QuestBara o smaku Apple Pie. Na jego opakowaniu widnieje pyszna, pełna kawałków jabłek, szarlotka z lodami (swoją drogą, nigdy nie jadłam szarlotki z lodami). Po odpakowaniu naszym oczom ukazuje się 60g batonik proteinowy pachnący chemicznym jabłkiem, szarlotką, albo cynamonem - nie mogę się zdecydować, za każdym razem czułam coś zupełnie innego. Ten wariant wydaje się również miększy, dużo bardziej plastyczny i mniej "wiórkowaty" od innych QuestBarów.
Jedząc go możemy się rozsmakować w jego słodziutkim jabłkowo-cynamonowym smaku. Czasami czujemy nutkę orzechową, co zupełnie  nie przeszkadza, wręcz nadaje charakteru. W środku umieszczono również mięciutkie suszone jabłka, które fajnie pasują do całokształtu batona.
Po upieczeniu owy wariant staje się słodkim jabłkowo-orzechowym ciastem, posypanym cynamonem.

QuestBar Apple Pie to mój bezapelacyjny faworyt. Jest wspaniały, słodziutki i miękki, no po prostu ideał. W dodatku taki batonik to proteinowa bomba zawierająca mniej niż 200 kcal. Gorąco polecam zacząć przygodę z Questami właśnie od tego smaku.

Quest Bar przed upieczeniem: 6/6!
Quest Bar po upieczeniu: 6/6!
Czy kupię ponownie?: zdecydowanie tak

Zostałam nominowana przez Natalie do Liebster Blog Awards. Dziękuję i już odpowiadam:
1.Znienawidzony przedmiot szkolny?
- polski (mam problemy z ortografią i gramatyką), historia (nie lubię żadnych tematów poza II wojną światową) i fizyka (nie lubię, o!)
2.Znak zodiaku?
- rak
3.Wierzysz w horoskopy?
- nie
4.Reagujesz na zmiany pogody?
- zdarza się, że jest mi słabo, albo coś mnie boli, często też pogoda ma wpływ na mój humor
5.Ulubiony słodycz z dzieciństwa?
- nie pamiętam, jako dziecko nie miałam aż tak dobrego wyczucia smaku i to co było nawet niezbyt dobre mi smakowało
6.Ulubione danie z dzieciństwa?
- lubiłam leczo, ale koniecznie bez kiełbasy!, tosty, oraz pierogi ruskie
7.Ulubione letnie śniadanie?
- jestem monotonna, owsianka
8.Ulubiony letni obiad?
- ja tam nie patrzę czy letnie czy nie :D kopytka w sosie szpinakowym, ryż z pomidorową potrawką z czerwonej soczewicy z mleczkiem kokosowym
9.Malujesz paznokcie? Na jaki kolor najczęściej?
- tak, ale tylko gdy nie chodzę do szkoły, najczęściej na kolor nude
10.Ulubiony smak lodów?
- nie jestem zbyt wymagająca (co do lodów!) i dużo lodów mi smakuje
11.Ulubiona aktywność fizyczna?
- spacer

12 komentarzy:

  1. Strasznie chcę spróbować tych batonów, bo wszyscy je wychwalają pod niebiosa. Poza tym mają naprawdę dobre składniki. :-) Uwielbiam szarlotkę więc ten smak pewnie by mi odpowiadał. :-) Najbardziej jednak poluję na ciasteczko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odpowiedzi! Zaciekawiłaś mnie tymi kopytkami *o*
    A baton...boże, cudo! Chcę!

    OdpowiedzUsuń
  3. mi ten smak nie smakował, najgorszy chyba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje zdanie :)
      Jak dla mnie na razie jest bezkonkurencyjny!

      Usuń
  4. Czyli kolejny ideał zapisany w pamięci aby po niego koniecznie sięgnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładam się do trzech powyższych komentarzy, że chciałabym go spróbować. Na szczęście dużo lat przede mną, na pewno zdążę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O moja wczorajsza recenzja <3 Cieszę się że nieco się pokrywa! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, nie wiedziałam że można je dopiekać. Fajna sprawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja Ci zazdroszczę,że masz do nich dostęp! W moich okolicach jeszcze niestety nie udało mi się ich znaleźć :(

    http://heyberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. marzenie <3 ale może kiedyś uda mi sie go dorwać :)

    ulubiona aktywność to spacer? Oryginalna jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam słaby organizm i nie wolno mi się nadwyrężać dopóki nie wyzdrowieję :D
      Lubię jeszcze rower <3

      Usuń