16 sie 2015

Magnum Strawberry & White

Opakowanie naszego magnuma jest utrzymane w jasnych, pastelowych barwach – lekkim beżu i różu. Znajdują się w nim lody truskawkowe z sosem truskawkowym oblane białą czekoladą.
Przechodząc do smaku poszczególnych warstw loda zacznę od czekolady – jest ona przesłodzona, jak każda magnumowa czekolada, twarda i przesiąkła smakiem truskawek. Niesamowicie szybko rozpuszcza się w ustach. Nie wiem dlaczego, ale owe czekolady bardzo mi smakują – to chyba przez tą cholerną słodycz.


Lody są lekko kwaskowate, wodno-jogurtwe i smakują owocami leśnymi (ciekawe?), natomiast sos jak dla mnie jest chemiczno-truskawkowy. Ogólnie niezbyt smaczne połączenie i bardzo sztuczne.

Recenzowany lód ma zarówno zalety jak i wady. Na plus idzie gruba, warstwa, super-słodkiej czekolady (tylko dla cukroholików!), natomiast jako minus uznałabym sam w sobie lód – chemiczny i niezbyt smaczny. Połączenie tych dwóch składników jest przeciętne, brakuje tutaj efektu „wow” (nic mnie nie zaskoczyło), oraz prawdziwego smaku truskawek.

Ocena: 3/6
Czy kupię ponownie?: nie sądzę

17 komentarzy:

  1. Ta wersja jakoś mnie nie kusi. Nie przepadam ani za owocowymi lodami ani za białą czekoladą :) Całość wygląda dziewczęco i cukierkowo, tego odjąć im nie można :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja białą czekoladę bardzo lubię, ale lód jest średni. Po prostu chciałam go skosztować :D

      Usuń
  2. Ten Magnum zawsze mnie kusi ze względu na skorupkę czekolady. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak lubisz baaardzo słodkie smaki to kupuj! :)

      Usuń
  3. Obawiam się, że właśnie mogłoby być dla mnie zbyt słodkie, ale Magnumy ogółem cenię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie lubisz bardzo, bardzo słodkich produktów, to niestety nie są dla ciebie.

      Usuń
  4. Nie kusi, Magnum są przereklamowane :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutnie uwielbiam tą białą polewę w Magnumach. Dla mnie jest idealna, słodka - to prawda. Same lody nawet też mi smakowały. Są faktycznie kwaskawe jednak ja lubię sorbety to mi ten kwas nawet smakuje. Co prawda wersji white klasycznej nie pobiły, ale i tak nie są złe :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadłam i nie był zły, ale inne wersje bardziej mi jednak smakują :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Magnumy nic a nic nas nie ciągną ;) Ze względu na cenę i na naszym zdaniem przeciętny smak :P

    OdpowiedzUsuń
  8. No to widzę, że się nie zgadzamy zbytnio. Moją ocenę już znasz, bo kiedyś o nim pisałam, podsumowując całą limitowaną edycję z tego roku.
    A jadłaś zwykłego White? To nawet do niego nie podchodź, bo jest naprawdę o wiele słodszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadłam, jak dla mnie słodkość ma porównywalną do tego tzn. tutaj moim zdaniem polewa była słodsza a wnętrze mniej, natomiast w wersji white polewa była cieńsza i mniej słodka, a nadzienie słodsze niż Strawberry & White :) Aczkolwiek White mi dużo bardziej smakował - uwielbiam od czasu do czasu się porządnie zasłodzić czyt. codziennie ;D

      Usuń
  9. jadłam i taki o.... ale kupiłam go jeszcze raz by dać mu szansę, zobaczymy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też drugi raz mogłabym go kupić, tragedii nie było, aczkolwiek musiałabym nabrać na niego ochotę :)

      Usuń
  10. Średnio mi to smakowało. Zdecydowanie bardziej wolę wzbogaconą podrobke z Lidla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja podróbek z lidla nie jadłam jeszcze ;D

      Usuń