9 sie 2015

Müller Mix Greek Style Mousse Peanuts & Choco Balls

Ostatnim recenzowanym smakiem spośród trójki muller mousów znalezionych w biedronce będzie Muller Mousse Peanuts & Choco Balls. Jeśli chcecie przeczytać recenzje poprzednich wariantów to zapraszam TU i TU.
O wieczku nie będę się rozpisywać jest ładne, morskie. Widnieje na nim miseczka wypełniona snieżno-białym musem, a gdzieniegdzie są poumieszczane kuleczki zawarte w owym wariancie, orzechy archadiowe i dwie kostki czekolady.
Jogurt jest piankowy, tłustawy, naturalno-jogurtowy, lekko słodki no po prostu idealny. Pachnie naturalnym jogurtem. 
Dodatek w postaci posypki pachnie  orzechami i czekoladą czyli tak jak powinien. Niestety to tylko złudzenie – orzechy smakują staro, tanio i zjełczale. Na dodatek pokrywa je jakaś nieudana słodka skorupka. Natomiast kuleczki są chrupiące, niezbyt słodkie. Myślę, że są skąpane w deserowej lub gorzkiej czekoladzie, a przynajmniej tak smakują. 

Wszystko razem smakuje dobrze, być może dlatego że przeciętną posypkę maskuje pyszny piankowy mus, a’la jogurt. Lecz nie mogę się zbytnio przyczepić, ponieważ nie pasują mi tu jedynie orzechy.

Gdyby pan muller użył do produkcji posypki świeżych, chrupiących orzechów i nie polał ich jakąś podejrzaną słodką substancją ten wariant mógłby był naprawdę bardzo dobry. Kończąc tragedii nie ma.

Ocena: 4/6
Czy kupię ponownie?: nie

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Komentuj, komentuj :) Możesz tu napisać jak bardzo ich nie znosisz. Każda opinia jest ważna! :)

      Usuń
    2. Musy są obleśne i tłuste. A fe :>

      Usuń
  2. Znowu mousse czyli konsystencja, której nie lubię. Te kuleczki kojarzą mi się ze znienawidzoną przeze mnie Fantazją więc nie kupię. :D Z moussów jakbym miała kupić to tylko wariant Maroko, bo ten ma cudowne orzeszki i chrupki jako dodatek! <3 Są one też w wariancie kokosowym i mogłabym kupić ten jogurt tylko dla tych chrupek haha.

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha co dopiero wspominałam, a tu jak na życzenie mi wstawiłaś :D Tragedii nie ma? No wiesz jak możesz xDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi tam orzeszki smakowały i ogólnie najlepszy wariant z tych trzech jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie obrzydzająco dobra truskawka :P

      Usuń
  5. Jadłam go i ten chrupiący dodatek jest prawie perfekcyjny, ale ten jogurt...masakra jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby było więcej orzechów smakowałby nam bardziej, bo mamy do nich największą słabość :) W naszej wersji orzeszki były dobre i nie zjełczałe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zraniłaś me serce, skrzywdziłaś dziś mnie,
    może nie chciałaś, lecz stało już się.
    Muller nie może mieć takiej oceny,
    zdanie swe musisz - błagam Cię! - zmienić.
    W moich oczach ma Mix unicorna,
    daj mu więc szansę, nie bądź przekorna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest git, ale te orzechy :D
      Każdy ma inne smaki :*

      Usuń
  8. Już chyba pisałam, że podoba mi się konsystencja białej części :P No i te dodatki też mi się wydają smakowite :)

    OdpowiedzUsuń