24 sie 2015

Tolonis typu greckiego o smaku mango

Dziś zaczynam serię jogurtów typu greckiego z biedronki. Na pierwszy test załapał się smak mongo, gdyż wydawał mi się najmniej atrakcyjny.
Po zerwaniu wieczka następuje rozczarowanie – jogurtu jest bardzo mało a na wierzchu pływa jakaś woda z drobinkami owoców. Nieciekawie. Jego wygląd zdecydowanie powoduje u mnie obrzydzenie i strach przed próbą smaku.
Sam jogurt jest w gęsty, ale nie betonowy. W smaku lekko słodki, proszkowy jak jogurt z proszku i bardzo kwaśny jak na dość dużą ilość tłuszczu. Jest niesmaczny. 
Wsad to dosłownie woda z cukrem i kawałkami niedojrzałego, bezsmakowego mango. Ochydny!
Całość po wymieszaniu staje się rzadka, nijaka, a gdzieniegdzie w jogurcie pływają okropne, twarde kawałki mango, które dosłownie chce się wypluć.

Jest to produkt, który zupełnie nie trafia w moje gusta. Nie mogłam go zjeść do końca i wylądował w koszu na długo pozostawiając nieprzyjemną kwaśność w moich ustach i gardle.

Ocena: 0/6
Czy kupię ponownie?: nigdy w życiu

22 komentarze:

  1. Czytam sobie o jogurcie mango, a w mojej głowie pojawia się piosenka "Cannabis, whisky. ananas"... Co jest grane :o

    Co do jogurtu smak samego w sobie byłby ok. Zauważyłam że wolę te kwaśne naturalne, niż te o śmietankowym (śmietanowym) posmaku :) Ale wsad nie brzmi dobrze :(

    Kurde - myślałam że tylko ja sypię zerami z rękawa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zera wlepiam jak produkt mi nie smakuje (palnęłabym tu gorszym stwierdzeniem ale niektórzy czytelnicy lubią te jogurty) ;)

      Usuń
  2. Już po przeczytaniu wiedziałam, że jestem na nie i co napiszę, jednak czytam, czytam, o fu!
    Jogurt to taki podstępny produkt, ile trzeba się naszukać, próbować, pluć i wyrzucać do kosza, aby w końcu, po długich, przeokropnie długich poszukiwaniach znaleźć ten idealny, pasujący i smakujący, swój ulubiony xD Ja chyba nigdy na taki nie trafię (nawet już raczej nie szukam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim ulubionym jest jogurt naturalny z Trzebowniska, lub taki z Niemiec (również naturalny) pakowany do słoików. Póki co w smakowych ideału nie znalazłam ;P

      Usuń
  3. Jestem w głębokim szoku.
    http://livingonmyown.pl/2015/05/30/lactalis-tolonis-jogurt-typu-greckiego-z-truskawkami-i-bananem-z-ananasem-z-mango-z-wisniami/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, czytałam wcześniej już różne recenzję bo byłam ciekawa jak innym smakował :)

      Usuń
    2. ja również jestem w szoku jak Olga.... :D Nie zgodziłabym się ale każda jest z nas inna, ale równie wspaniała i mądra xDD

      Usuń
  4. Aż tak źle? Kocham mango, co prawda znam je tylko z produktów, ale niestety - w Polsce nie da się dorwać dobrego, dojrzałego mango.

    OdpowiedzUsuń
  5. To, że odbiór może być różny, wiadomo. Ale żeby aż tak? Mi on smakował. Bardzo smakował. Zdecydowanie top z jogurtów jakie jadłem. Jestem ciekaw jakbyś odczytała mango od Danone czy innego producenta. Bo jeśli to ma 0, to tamte powinny mieć - 5 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie za mango nie przepadam i za smakowymi jogurtami. Od tych wymagam tłustego posmaku i kremowej konsystencji, a nie waśnej rzadkiej papki. No po prostu każdy jest inny. W ogóle ta seria jak widzę będzie budzić kontrowersje ;D

      Usuń
  6. Cooo? Cooooooooo?! :O
    Ten jogurt to poezja! Uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne że ma grono odbiorców :D w każdym razie ja się do niego nie zaliczam.

      Usuń
  7. Haha widzimy, że tutaj zdania są skrajnie podzielone :P My pewnie nieprędko (jeżeli w ogóle) go kupimy, więc póki co się nie wypowiemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj strasznie podzielone, haha :D No ale co poradzić każdy ma inne smaki :)

      Usuń
  8. Mango to ja lubię. Jogurty typu greckiego jadłam z Piątnicy dwa - wiśniowy był paskudny, ale truskawkowy mi smakował.
    Nie wiem czy tego bym spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm ja akurat lubię wariant mango to mi mógłby smakować. Najbardziej z greckich lubię te z piątnicy, dla mnie są idealne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wersja z mango zapewne też nie przypadła by mi do gustu, ale konsystencja mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że po wymieszaniu z wodnym wsadem zrobił się rzadki ;(

      Usuń
  11. Ostatnio zastanawiałam się, czy nie kupić. Teraz wiem, że dobrze było nie popełnić tego błędu. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. nie kupilabym xD serio jakos nic mnie w nim nie zacheca. szczegolnie wnetrze wygladajace jak "bełt" :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nareszcie osobnik który podziela moją nienawiść do tego biedronkowego tworu, haha :D

      Usuń
  13. Oho, dobrze wiedzieć. :) Też nie kupię w takim razie.

    OdpowiedzUsuń