8 sie 2015

Müller Mix Greek Style Mousse Relaxing Strawberry

Kolejnym wariantem z serii mousse który miałam zaszczyt spróbować był  „Relaxing Strawberry”. Jeśli chcecie przeczytać jak wypad wariant Honey & Apricose to zapraszam TU.
Opakowanie to powtórka z rozrywki – morskie, z miseczką wypełnioną puchatym musem i pysznymi, świeżymi truskawkami.
Zapach owego wariantu jest słodki, truskawka zdecydowanie dominuje, a gdzieś pomiędzy możemy wyczuć woń jogurtu naturalnego.
W smaku mus jest subtelnie słodki, tłusty, ale przyjemnie kwaskowaty. Naturalno-jogurtowy. Wyczułam również truskawkowy detal, ale zapewniam, że podczas testu smaku pianka z sosem nie została wymieszana. 

Wsad truskawkowy był wodnisty, chemiczny i sztuczny. Kwaśny, a zarazem słodki. Miał również kawałeczki truskawek.
Pianka razem z sosem stworzyła coś co było naprawdę smaczne dla podniebienia. Coś co wspaniale się uzupełniało i było dla mnie niemałym szokiem. Jestem tym smakiem zafascynowana gdyż z jednej strony był pyszny, a z drugiej obrzydzający. I tak myślałam – dać mu sześć czy jeden, sześć czy jeden... Ostatnia łyżeczka zadecydowała…

„Relaxing Strawberry” to wariacja którą zdecydowanie polecam spróbować każdemu – nawet jeśli nie lubisz truskawek, piankowych deserów, jogurtów czy czegoś co owy wariant zawiera. Tak jak w poprzedniej recenzji powtórzę, że jedni będą go kochać a inni nienawidzić. To w sumie chyba dotyczy całokształtu mullera. W każdym razie ten produkt niesamowicie mnie zachwycił. Ale 6 nie dostanie, 6 jest zarezerwowana tylko dla istnych nieskazitelnych perełek, produktów które zachwycają od początku do końca.

Ocena:
5,5/6
Czy kupię ponownie?: jak będę miała ochotę

19 komentarzy:

  1. Ja takiej konsystencji nie lubię i do mnie nie przemawia, poza tym nie mogłabym zmieszać razem dwóch kubeczków, bo wtedy nie byłby już ,,mousse'' i nie wiem jak miałabym go zjeść haha. :D Truskawkowy wsad smakuje mi w Smakiji - kaszce, ale jest baaaardzo słodki. Ciekawe jak spisałby się ten.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze mieszam wszystko :D
      Jadłam truskawkową smakije - pycha!

      Usuń
    2. Też ją bardzo lubię! :-)

      Usuń
  2. Pyszny i obrzydzający jednocześnie? To jak dobry scenariusz na jakąś powieść romantyczną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taki był :)
      Ale powieść ciężko mi sobie wyobrazić, chyba musiałaby być zboczona ;D

      Usuń
    2. hahaha Karolina wymiatasz ja zawsze szukam eufemizmów a ty dałaś po garach :D Jadłam wersję z płatkami i kulkami cytrynowymi ale jedynie cytrynówki recenzowałam: http://zarcie-zarelko-jedzonko.blogspot.com/2015/05/26-fantasia-mousse-z-patkamikulkami-w.html musy mnie nie kusiły ze względu na powszechność :)

      Usuń
    3. No cóż, staram się być szczera i walić prosto z mostu, ale nie jest to u mnie regułą :)
      Też jadłam tą z kulkami cytrynowymi! Tylko zastanawia mnie czemu dałaś mi linka do fantasii? ;D

      Usuń
    4. Zboczony to jest seks z drzewem albo psem. Można napisać romantyczną powieść erotyczną obejmującą tylko seks międzyludzki :D

      Usuń
  3. Szkoda, że one mają żelatynę! :< Bo orzechowy był pycha

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten brzmi ciekawiej niż poprzedni, może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kupiłyśmy go choć okazja była ale to głównie ze względu na to, że w domu mamy mnóstwo dżemów truskawkowych domowej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam domowe truskawkowe dżemy, a nawet truskawkowo-rabarbarowe :)

      Usuń
  6. Ten kusi mnie o wiele bardziej niż poprzedni, ale żałuję, że ma on konsystencję musu :p Po wymieszaniu zawartości obu kubeczków już nie jest dla mnie taki smaczny :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam z tą firmą, ani za takowymi jogurtami, ale ten wygląda całkiem apetycznie :)

    http://buteleczka-szczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tą firmę i wszystko z nią związane, chętnie spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsza firma produkująca nabiał.
    Jednak żelatyna - nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dzisiaj już ostatnia recenzja tym moussów, na szczęście! ;D

      Usuń