3 paź 2015

Lód Milka na patyku

Tak jak ogłosiłam w ostatnim poście - w tym tygodniu byłam na wycieczce. Na wstępnie zaznaczę iż była to jedna z najlepszych wycieczek w jakich uczestniczyłam. Najbardziej podobały mi się marsze na orientację (grupa w której byłam, ku zdziwieniu wszystkich, wygrała). Wróciłam zmęczona, ale szczęśliwa, a teraz przystąpmy do recenzji lodów, zapewne "idealnych" na dzisiejszą pogodę.
Tego loda dość długo szukałam pomiędzy sklepowymi półkami nastawiona sceptycznie. Gdy już go znalazłam nie było mowy o "odwlekaniu zakupu" ponieważ bardzo chciałam zrecenzować całą serię.
Po otworzeniu uroczego, typowego dla milki - fioletowego opakowania ujżałam dość sporego loda pokrytego grubą warstwą bardzo słodkiej, mlecznej czekolady.

Bardzo mi posmakowała. Pod nią krył się jasny, słodki lód, zostawiający przyjemny, tłustawo-śmietankowy posmak w ustach. Aczkolwiek bardzo nudny i klepany.

Lód ten mnie zupełnie nie zachwycił. Jego konsystencja jest delikatna, zarówno jak i smak. Niestety stwarza on wrażenie nudnego. Jedyną rozrywką dla kubek smakowych podczas jego konsumpcji jest czekolada.

Ocena: 2.5/6
Czy kupię ponownie?: nie

21 komentarzy:

  1. Jadłam Daima, Toblerone i Oreo z tej serii, jedynie nie skusiłam się na Milkę, bo jakoś przeczuwałam, że niczym mnie nie zaskoczy. :D Chyba dobrze zrobiłam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze :* Ale jak będziesz miała ochotę to próbuj śmiało, w końcu to tylko moja opinia :)

      Usuń
  2. Jadłam rok temu razem z rożkiem naraz :) Dupy nie urywa, aczkolwiek, czekolada milkowa jak zawsze ratuje cąłość xDD

    O jeny, a ja już zakładałam, że uciekłaś z blogowania... miałam do Ciebie pisać... uf... odetchnęłam z ulgą xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no co ty, byłam na wycieczce, a później internet mi odcięli haha :D

      Usuń
  3. We wrześniu na dłuższą wycieczkę? U nas to się w maju/czerwcu na takie jeździ :D Ale dobrze, że udana.
    Loda nie jadłam, kusił trochę, ale sporo kosztuje, a jest taki zwykły. Ale, że ja to ja, a na opakowaniu widnieje napis Milka, zapewne kiedyś go spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest we wrześniu i po egzaminach ;)

      No w sumie na rynku mamy wiele dużo lepszych lodów. Najlepiej zostawić go po prostu na później haha :D

      Usuń
  4. To jedyny lód z tych nowości, których nie wypróbowałam, bo wydaje mi się taki... nudny. :D Śmietankowych nie lubię, polewa czekoladowa to też klasyk. Za to Oreo i kawałeczki ciasteczek i sama ciasteczkowa polewa, czy karmelowy Daim, czy czekoladowy Toblerone z kawałeczkami orzechów to dla mnie coś wspaniałego. Pewnie tego też prędzej czy później z ciekawości kupię haha. :D Dobrze, że jesteś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oreo, Daim mniam... <3 Wspominam je świetnie, miód na moje serce. Ten niestety jest zbyt nudny ;P

      Usuń
  5. Po Tolonisach już nic mnie nie zaskoczy, naprawdę. Dla mnie Milka jest najlepszym lodem z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Olga haha :D Szkoda, że nie dałaś linka do swojej recenzji, bo chętnie bym poczytała, ale i tak poszukam :P

      Usuń
    2. Myślę też, że w naszym wypadku owa dysproporcja w ocenach wynika z faktu iż ja lubię mocne, charakterystyczne produkty, a Ty (oczywiście to tylko moja opinia) delikatniejsze :) Ale każdy jest inny, ja Ci będę kupować tolonisy, te lody i milkę karmel, Ty mi daimy i batony z masłem orzechowym, a wszystko będziemy zagryzać milką toffi-wholenut :P Haha :)

      Usuń
    3. No i proszę, brzmi jak dobry plan!

      Usuń
  6. "Tego loda dość długo szukałam pomiędzy sklepowymi półkami " pierwsza myśl TRZEBA BYŁO SZUKAĆ W ZAMRAŻALCE xd przepraszam za suchar :D

    a loda nawet nie chce próbować bo dokładnie smak jest oczywisty, a na dodatek to milka ktorej nie lubie :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem aczkolwiek ciężko mi było zdanie skleić :* Z resztą u mnie w tesco też są półki z lodami, haha :D

      Usuń
  7. Uwielbiam tego looda !<3
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że wycieczka udana :)
    Co do loda, cena mnie skutecznie odstrasza, negatywne opinie też, nie skuszę się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie wiem ile on kosztuje ;D
      Aczkolwiek nie polecam, chociaż są osoby, którym on bardzo smakuje :) :*

      Usuń
  9. Jakoś cała seria tych lodów na patyku nas nie kręci i nie sądzimy, że kiedykolwiek będziemy chciały je spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja lubię te lody, smakują mi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. najlepsza dla mnie była w nim czekolada, ogólnie bez rewelacji

    OdpowiedzUsuń